poniedziałek, 18 czerwca 2012

25% zwrot wpłaconej kwoty - jedyna taka oferta w internecie

Począwszy od 11 czerwca 2012 roku (czyli tydzień wstecz) każdy, kto zarejestruje się lub już zarejestrował z któregokolwiek linka z mojego bloga, wpłaci depozyt otrzymuje otrzymuje prawo do uczestnictwa w programie "Cashback". Oferta dotyczy wszystkich bukmacherów, których linki są dostępne na blogu. Moim zdaniem nie ma obecnie lepszego bukmachera niż BET365, więc tego najbardziej polecam.

Wiem, że trudno mieć zaufanie do kogoś anonimowego jak ja, ale masz do wyboru zarejestować się z innych linków i nic nie dostać w zamian lub tutaj i mieć gwarancje zwrotu 25% depozytu. Zaufaj i zaryzykuj a przekonasz się, że było warto.

Takiej możliwości nikt do tej pory nie dawał, moim zdaniem wybór jest oczywisty z korzyścią dla każdego. Zostaje tylko kwestia zaufania. Wiem, że niczym na nie nie zasłużyłem. I nie przekonam Cię, że mam uczciwe zamiary. Więc co mogę zrobić? Liczyć, że mi zaufasz a ja udowadnię Ci, że było warto.

Wartość zwrotu to maksymalnie 25%(dla bet365 i bwin), dla pozostałych może ulec obniżeniu, zapytaj sie przed rejestracją.

19 komentarzy:

  1. bet365 25% zwrot w przypadku przegranej

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy kto zarejestruje się z dostępnych linków i wpłaci depozyt uzyska 25% zwrotu na konto moneybookers w przypadku wyzerowania konta. Po zarejestrowaniu i wpłaceniu depozytu proszę przesłać scan depozytu na mail: hsbc.velleda(at)gmail.com co bedzie dowodem wpłaty. Wiecej szczegołow juz wkrótce

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, tylko pamietaj, że jak komus nie wypłacisz to zostaniesz nazwany oszustem i juz nowych klientow nie znajdziesz. W tej grze zaufanie jest bardzo ważne - stracić je mozna bardzo szybko

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak takie coś zagwarantujesz to sam chetnie otworze konto na kogoś z rodziny

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, przypadkiem trafiłem na Twojego bloga. Myśle nad zarejestrowaniem sie w Bet365 i wpłacie 200zł. Pomożesz mi z obrotem tego? I jak wypłacisz te 25% jak przegram? Jaka mam gwarancje ze wypłacisz to wogole?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma problemu, chetnie pomoge ale nie daje gwarancji, że na pewno nie przegrasz tego. Wpłacając kase do buka trzeba miec zalozenie, ze mozesz to przegrac i nic sie nie stanie. Postaram sie pomoc, abys wplacone 200zl + 200zl bonusu + 100zł kolejnego bonusu pomnozyl do minimum 2000 ale trzeba cierpliwosci i czasu. Gwarancja jest moje slowo i chęc budowania dobry relacji, nie mam interesu aby oszukac Cie na 50zł jak przez to mogę stracic zaufanie innych uzytkownikow

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ktos wplaci z twojego linka to w Twoim interesie bedzie zeby przegral wiec granie Twoich typow nie ma sensu chyba

    OdpowiedzUsuń
  8. Sluszna uwaga, dlatego ja nikogo nie zmuszam do grania moich typow. Naprawde robie to w dobrej wierze. Zdaje sobie sprawe ze nowy gracz bardzo latwo i szybko moze przegrac wplacone pieniadze. Dlatego sluze pomoca i jesli ktos chce to chetnie pomoge to pomnozyc. Wysle wtedy typy na maila, nic szczegolnego bo ja gram dosyc niskie kursy. Ale decyzja zawsze nalezy do gracza

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm ciekawe, takiej propozycji jeszcze nie widziałem. Tylko czy to aby nie jest podpucha, aby przyciagac nowych i zarabiać na tym kase? Bo rozumiem, że oddając 25% ty i tak masz na tym zysk, z tego co wiem buki daja 30% za polecenie, to 5% Ci zostanie niejako za pośrednictwo. No jeśli będziesz uczciwy to może i ja się skusze bo od dłuższego czasu myśle o zmiannie betclicka na coś innego, może bwin lub bet. Ciekawe, pomyśle o tym

    OdpowiedzUsuń
  10. a w razie przegranej, kiedy dostałbym ten zwrot 25%?

    OdpowiedzUsuń
  11. W przypadku przegranej do 7 dni a podział puli jest na początku każdego nowego miesiąca, zwrot za przegraną jest jednorazowy i może większy na początku ale docelowo to najciekawsza będzie pula do podziału pieniędzy. Niestety z braku możliwości weryfikacji kto ile przegrał, pula będzie dzielona równo między wszystkich - czyli jak ktos wygrywał to może i tak coś dostać a jak ktoś przegrał dużo to 25% raczej z tej przegranej nie dostanie, wszyskto się uśredni

    OdpowiedzUsuń
  12. no dobra, ja wpłaciłem 200zł, rejestracja z Twojego linka była.
    zaraz Ci podeśle screena na maila, czekam na dalsze instrukcje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oszustwo czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki za zaufanie, kolejne typy już tylko na maila, najbliższe w środę
    Twój cel to 1,7 tygodniowo i po 3 tygodniach, jak dobrze pójdzie, będziesz miał 2000

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nie wiem, zobaczymy już niedługo co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Regulamin programu "Cashback" juz wkrótce, tak aby nikt nie zarzucił mi, że wpłacił a mu nie zwróciłem, dostanie potwierdzenie i tylko na jego podstawie bedzie mógł mnie ewentualnie oczerniać. Taki program to naprawdę obopulna korzyść.

    OdpowiedzUsuń
  17. A przelew z moneybookers jest bezpłatny? z tego co wiem natychmiast jest robiony a od wypłaty biorą coś koło 8zł ale co z przelewami między kontami?

    OdpowiedzUsuń
  18. a jesli przegram 100tys to tez mi wyplacisz moja czesc?

    OdpowiedzUsuń
  19. też, choć pewnie trudno w to uwierzyć

    OdpowiedzUsuń