wtorek, 26 czerwca 2012

10 000 wejść - dziękuje wam bardzo

Dzisiaj licznik odwiedzin przekroczył 10 000 wejść.

Chciałbym za to Wam wszystkim podziękować. W najśmielszych myślach nie oczekiwałem tego tak szybko. Chciałem tylko dzielić się swoimi przemyśleniami i liczyłem, że znajdzie się ktoś kto czasem tu zajrzy.

Piszecie do mnie, że blog się podoba, że fajnie że ktoś zebrał to w całość i za darmo się dzieli doświadczeniem. Dla mnie to ogromna satysfakcja, że Wam się podoba. Cieszę się, że czytacie moje rady i mam nadzieję, że kilka z nich stosujecie.

Nie chciałbym aby blog był odbierany jako zachęta do obstawiania. Chciałbym, jeśli ktoś na to się zdecyduje, aby miał już jakieś dobre nawyki wyrobione i wiedział jakie błędy się najczęściej popełnia. Lepiej nauczyć się na błędach innych niż na swoich.

Dziękuję wam jeszcze raz,

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz