czwartek, 16 stycznia 2014

Twój Bonus Lojalnościowy czeka na Ciebie!

Spory obrót zrobiłem w ostatnim miesiącu więc w końcu dostałem bonus lojalnościowy od Bet365.

Taki mail oto dostałem:

Witaj xxx    
W ten weekend odbędzie się wiele fantastycznych wydarzeń na żywo, w tym mecz Chelsea v Man Utd w angielskiej Premier League, oraz ciąg dalszy Australian Open w Melbourne. Chcielibyśmy Ci pomóc w dobrej zabawie, oferując darmowy bonus w wysokości 200 PLN. Depozyt nie jest wymagany, nie ma żadnych dodatkowych zobowiązań. Aby ubiegać się o bonus, wpisz kod oferty 54xxxxxxYC w menu Usługi, kliknij na Użytkownicy, a następnie na Oferty i wybierz Wprowadź kod oferty. Pamiętaj, że będziesz musiał zagrać za kwotę bonusu trzy razy, przed dokonaniem wypłaty.    

Pozdrawiamy, Zespół bet365    

PS: to jeden z powodów, dla których warto grać w Bet365. Miło jest od czasu do czasu dostać kasę za friko. Oczywiście nic za darmo, trzeba spory obrót zrobić, powyżej 10 000zł ale warto czasem. Mój następny kupon będzie prawdopodobnie w piątek lub sobotę. Mam 2 typy na oku, czekam na kursy. A póki co pracuję nad stroną BetBoast.
Zachęcam do rejestracji, działa już automatyczne powiadamianie mailowe o nowych, wartościwych kuponach. 
Jednak kupon postawiony za realne pieniądze a suchy typ to zupełnie inna bajka, nikt nie postawi 1000zł na nieprzeanalizowany typ.

14 komentarzy:

  1. Ja w zeszłym tygodniu dostałęm ale tylko 80zł

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja we wrzesniu mialem obstawek za ponad 10 tys a nastepnie dostalem 10zl bonusu hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam pojęcia jakie progi obrotu trzeba mieć aby dostać jaki bonus lojalnościowy
    najmniej dostałem 50zł, nigdy 10
    ostatnio w grudnio dwa razy po 80zł i myślałem że 200 zmienili na 80
    na szczęście 200 zostawili ale może podnieśli limity obrotu
    albo po prostu dają losowo licząc że więcej się przegra

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja tylko raz dostałem bonus i to 20zł
    no ale nie gram za tysiące, raczej kwoty rzędu 50-150zł
    licze ze z toba hsbc dorobie sie w koncu tysiaca i bedzie sie inaczej obstawiało

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak czy siak bet365 jak dla mnie jest najlepszym bukiem a ich live to juz wogole wymiata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Live to świetna sprawa ale też dla wielu najprostsza droga do wyzerowania się
      tam jak nie kontrolujesz emocji to szybko stracisz
      i nie można też racjonalnie tylko grać bo często np w pierwszej połowie strzelają 5 goli a w drugiej nic
      ale rzeczywiście LIVE mają chyba najlepszy i jak cierpliwie się tam czeka i szuka okazji to idzie znaleść

      Usuń
  6. ~Autor: WITAM Z Piątku NA Sobote 17/18 STYCZNIA POSIADAM REMIS W MECZU KOSZYKÓWKI NBA KURS OKOŁO 16 SCAN KUPONU CO GRAŁEM OSTATNIO Z TEGO ŹRÓDŁA DO WGLADU NA E-MEJLU filip.kucz@poczta.onet.pl lub kontakt telefonicz proszę dzwonić numer 512-235-022

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow wow mamy tu chyba jakiegoś szefa NBA skoro ustala remisy :D

      Usuń
    2. ta, kolejny który ma pewne typy o kursie 16 i chce zmniejszyc koszty zakupu typów :-)
      jakby mało mu było z wygranych
      a to przecież 1000zł * 16 = 16 000zł
      ale przecież jak ktoś mu da 200zł za typ to bedzie bogatszy

      ludzie, wiem że wiekszość z Was nie da się nabrać na takie coś
      ale jakby ktoś miał zamiar popełnić ten błąd to niech lepiej da na WOŚP lub Caritas

      pozdrawiam

      Usuń
  7. a niech spierdaleja z tym betem,ludzie głupi utrzymuja tylko tych buhajów za kase ,która wywalą na obstawianie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. czy dostaliscie już dzis bonus jak tak to o której godzinie

    OdpowiedzUsuń