wtorek, 4 września 2012

4 września - typy na dzisiaj

Dzisiaj podaje tylko 1 typ ale za to z większym kursem

Polska-Wyspy Owcze (piłka nożna kobiet u17) typ: powyżej 8.5 rożnego kurs: 1.95 wynik: 9 rożnych (na styk)
Zagrane w Bet365

W pierwszych meczach Polki wygrały z Słowaczkami 4-0 (12-0 w rożnych)
a Hiszpanki z Wyspami owczymi 8-0 (16-1 w rożnych)

to znowu będzie mecz do jednej bramki a Polki grają szeroko skrzydłami więc rożnych trochę będzie

Grają dziewczyny do 17 lat więc mecz trwa 2x40min. Jasne, że z rożnymi jest loteria ale handicap pewnie będzie wysoki i trzeba korzystać z tego co teraz dali.

Myśle, że do jutra już linie rożnych przynajmniej na 9.5 zrobią

Komentarz:

Rożnych było 9 choć przez ostatnie 25 minut żadnego rogu nie zrobiono. Kupon wygrany.

Ekstra komentarz:

Jak zarobić dodatkowe pieniądze? Gdy pensja to za mało a prace znaleść trudno?
Znasz się na sporcie? Może to zajęcie dla Ciebie? Ale ostrzegam, to nie jest dla każdego i większość na tym traci.

Ale można z tego mieć regularny zarobek (1000-4000zł) miesięcznie o ile nie jest się zbyt chciwych i zachłannym oraz nie kierują Tobą pycha i własne EGO nie przejmuje kontroli nad Twoimi decyzjami.

Regularne zarabianie na zakładach bukmacherskich
Stały zysk na sporcie

1000zł tygodniowo na bukmacherce

2000zł tygodniowo na bukmacherce

4000zł miesięcznie dodatkowego zysku na zakładach sportowych

Tag: wygrane na bet 365

42 komentarze:

  1. ja gram dzisiaj to:

    Japonia - Niemki (pilka kobiet u20) Niemki 1.95
    Irlandia )dunki (pilka kobiet u17) Dunki 2.1

    kurs: 4.07

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, dziś nie ma nic ciekawego w ofercie tak prawdę mówiąc.
    W tych dwóch meczach można spróbować wyższe handicapy, zawsze są jakieś kosmiczne wyniki:
    Narva - Kuressaare
    Kalju - Tallinna Kalev

    Dziś mam trochę więcej czasu, więc jeżeli ktoś chce porozmawiać na temat sprzedanych/ustawionych meczy, którymi dysponuję zapraszam na mój mail, odpowiem na wszystkie pytania.

    mail: typowanie24@o2.pl

    Pozdrawiam. / Anonim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam na dziś :

      Lok. Tashkent - Buxoro powyżej 2,5 gola @ 1,70 Expekt

      / Anonim.

      Usuń
    2. Paddy Power ma 1,83 na over 2,5
      i na wygraną gospodarzy 1,5

      Może gdzieś znajdę, że gospodarze wygrają a w meczu padnie więcej niż 2,5 gola.
      Bwin tak miał .

      Usuń
    3. A tu prezent którego więcej nie dam :)

      Metalourg Bekobod - Olmaliq FK 1 i over 2,5

      kursy 1,7 na win
      2,1 na over 2,5 na bwinie

      polecam / Anonim.

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że już nie będzie nikt szczekał, a to co pokazałem jest wystarczającym dowodem, że oszustem nie jestem.

      Pozdrawiam sprzyjący tłum :)

      / Anonim.

      Usuń
    5. ja zagrałem over 3,5 w Kalju i w tym drugim over 2,5 z bwina i wejszło - bez tej podpowiedzi, dopiero teraz czytam :D

      Usuń
  3. Moje typy ako 1.8 Tobet
    07.09.2012 22:00 Hiszpania - Arabia Saudyjska (1X2)
    1 1.05 W trakcie
    07.09.2012 20:45 Brazylia - RPA (1X2)
    1 1.15 W trakcie
    07.09.2012 20:45 Niemcy - Wyspy Owcze H(0 - 1)
    1 1.06 W trakcie
    06.09.2012 12:20 Japonia - UAE (1X2)
    1 1.30 W trakcie
    04.09.2012 17:00 Nõmme Kalju - JK Tallinna Kalev (1X2)
    1 1.08 W trakcie
    za 1/4 portfela
    morny

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,

    Ja na dziś proponuje dubel:

    Dynamo Moskwa - Awangard Omsk --- over 4,5
    Forest Green - Ebbsfleet --- over 2,5

    W Bet365 nawet 2,79 za coś takiego.... w Fortunie słabo bo 2,40.

    Powodzenia,
    iBET24

    OdpowiedzUsuń
  5. no widzisz, dasz ludziom zarobic to ci odstapia % wygranej i każdy bedzie zadowolony
    żeby ktos kupił od Ciebie typ to trzeba wyrobic sobie markę, zdobyć zaufanie
    zobaczymy co z Twoich typów wyjdzie, życzę jak najlepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając skąpstwo ludzi - wątpię :)

      Typy weszły. Ale czy to coś zmieni ?

      Usuń
    2. czemu skąpstwo? gratulacje typów

      moge tylko zapytac czy zapłaciłes za każdy typ 2000zł?
      ten drugi typ był do grania tylko w bwinie i to na chwile
      znam bwin i wiem ze limity tam daja male na orientalne ligi wiec tam pewnie za duzo nie zagrales

      jedyne to na tym pierwszym typie szlo zarobic
      tylko jak pisalem wczesniej, jestem bardzo sceptyczny do takich rzeczy
      i staram sie zrozumiec, to byly kurs 1.5-2.1
      skoro placisz za taki kurs 2000zl to za ile musisz zagrac zeby był z tego godziwy zysk?
      tym bardziej ze duzo bukow robi limity na orientalne ligi

      ale gratuluje, wygrales, zarobiles kase i tak trzymaj
      tylko prosze nie pisz potem ze gratulujesz wygranej po kursie 7.0 czy wiekszym bo poki co takich typow nie podales

      naprawde wybacz mój sceptycyzm, co innego analiza a co innego podawanie ustawionych meczy, tylko to mnie zastanawia

      druga rzecz, bardzo bardzo mało ludzi gra za większe kwoty rzędu tysięcy więc nie pisz tutaj o skąpstwie tylko o rozsądności
      wiadomo, że 98% ludzi przegrywa na bukmacherce więc nikt normalny, kto cięzko pracuje na każdy grosz, tak od niechcenia nie postawi półwypłaty a tym bardziej całej

      jeszcze raz gratulacje

      Usuń
    3. pewnie nic nie zmieni bo to pseudo ustawki na overy hehe :)

      Usuń
    4. po pierwsze to nie żadne ustawki bo wygrywali faworyci i to w meczach domowych
      trafnie wytypowane mecze i tyle,

      gratuluje wygranej ale to nie byly ustawione mecze gdzie padla niespodzianka ktora mozna bylo trafic z kursem 10
      tego typu typy to sie dostaje za 200zl w abonamencie miesiecznym i to tak, że 7/10 wchodzi

      Usuń
  6. a ja pozwolę sobie zapodac ci dzisiaj mają w ofercie italian soccre king:


    www.ItalianSoccerKing.com

    VITO TIPS
    Northampton Town vs MK Dons
    MK Dons -0.5

    MICHAEL TIPS
    Crawley Town vs Gillingham
    Gillingham +0.5,1

    SANTINO TIPS
    Exeter City vs Aldershot Town
    Exeter City -0.5

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy4 września 2012 13:51

    A tu prezent którego więcej nie dam :)

    Metalourg Bekobod - Olmaliq FK 1 i over 2,5

    kursy 1,7 na win
    2,1 na over 2,5 na bwinie

    polecam / Anonim.



    Taki typy kolego i ja także mam i z tego samego źródła i 8 dziennie:):):)
    BRONSKY

    OdpowiedzUsuń
  8. z ktorego forum macie te typy?
    moze tez sie tam zapisze i zobacze co to jest warte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BRONSKY podaj to forum też chcemy mieć typy za 2000zł :-)

      Usuń
  9. Dostaje je na e-mail i mam zapłacone za nie do końca roku
    BRONSKY

    OdpowiedzUsuń
  10. BRONSKY a ty ile płacisz za te typy?

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie będę tu oficjalnie pisał ale nie na pewno 2000 za typ:)
    mam abonament od kwietnia na to i za całość połowy tego nie zapłaciłem więc nie wierzcie w żadne ściemy typu 2000 za typ:)

    OdpowiedzUsuń
  12. a jak wchodzą te typy 7/10 czy więcej?

    OdpowiedzUsuń
  13. A typy jak to typy trafność w zależności od dnia wszystkiego się nie gra ale jak dostaję 8 to na podobnej zasadzie jak tutaj analizuję je sam raz jeszcze i coś tam zawsze wybiorę.
    Wrzucałem na czat 3 w sumie chyba po kursach 2 no i te akurat które weszły ale to totolotek jak wszystko:)
    Bronsky

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatni mój wpis w tym wątku

    nie chcę zaszczuć chłopaka, bo wymyślił sobie że sprzeda typy innych z zyskiem
    nie lubie po prostu gadki ze sprzedaje ustawione mecze bo nie zaprzeczam ich istnieniu ale do takich informacji ma dostęp dosyć ograniczone grono ludzi a nie każdy zwykły człowiek

    sprzedaży typów też jestem przeciwny, choć jakaś opłata abonamentowa rzędu 50zł za miesiąc za czyjąś pracę w postaci analiz, godzin spędzonych na przeglądaniu oferty wymaga jakiejś nagrody (tym bardziej jak ktoś ma do tego żyłkę ale sie po prostu wyzerował i zbiera kapitał, żeby znowu zacząć)

    po prostu jak pewnie każdy nie lubie oszustwa, zadzierania nosa i pychy
    jak ktoś się dzieli typami, chwała mu za to

    ze swojej strony kończe temat choc pewnie nieraz do niego jeszcze wrócimy

    OdpowiedzUsuń
  15. a anonim dziś podał 2 typy czyli zapłacił 4000zł! a biorąc pod uwagę limity bukmacherów to nawet tego by nie odegrał :-)

    zwykły kowalski nie ma dostępu do ustawek nie oszukujmy się!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bronsky w imieniu wszystkich zapewne którzy chcieli kupować te typy :) DZIĘKI !!! że rozjaśniłeś sprawę tych pseudo typów!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie tak Panowie.
    Kwota wyszła dokładnie tak jak piszesz ok 70pln za miesiąc i obserwuję te typy i część mi pachniała totolotkiem ale są także dziwne typy i to często na tenis po kursach ponad 2 na jeden mecz i tu trafność czasami osiąga 80% w skali miesiąca więc ktoś to musi analizować podobnie jest z typami na NBA i Baseball.
    Podsumowując gram to już kilka miesięcy i jak na razie nadal wynajmuje kawalerkę i na swoje nie zarobiłem:) Ale wpłaciłem na BWIN minimalna kwotę 40pln jak zaczynałem i dziś mam tam ok 1500 i wypłata była 3000 na wakacje więc grając z głową i za stawki adekwatne do stanu konta można naskrobać
    Bronsky

    OdpowiedzUsuń
  18. PS. I podstawą grania tych typów jest zalecana tam metoda progresji zapewne znana dla wielu tu osób. Tak jak pisałem obserwowałem i czasami zapożyczam od nich typy lecz większość i tak gram swoich i stawkę podstawową mam teraz 5pln i odkąd tak gam bessę max miałem 5 knotów pod rząd. Więc wystarczy na koncie 315pln i nie mieć pecha na 6 knotów:) Ja ze stanem 1500 mam zabezpieczenie zagrania 8 kuponów i nie chcę krakać ale tyle razy ciała nie dam:)
    Bronsky

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak z ciekawości to podoba mi się ten typ na dziś za 2000:)
      Nie grajmy a popatrzymy:)
      Bronsky

      KSV Hessen Kassel - 1. FC Kaiserslautern II
      PIŁKA NIEMCY o 19ej
      Typ: KSV Hessen Kassel 2.00
      Kurs: 2.00

      Usuń
    2. wystarczylo sprawdzic bilans h2h i widac ze gospodarze maja 4z4 wygrane po 2 u siebie i na wyjezdzie - wiec niewiem czy warto bylo za cos placic. Lepiej jest samemu posprawdzac dokladnie mecz zanim sie za cos zaplaci. W trakcie pisania padla bramka dla gospodarzy i byc moze wygraja 5 mecz ale jeszcze jest czas podsumowanie.

      wedlug mnie niewarto placic za typy tylko dobrze przeanalizowac mecz bo jesli niestac nie na chwile czasu do tego tzn ze kijowy z ciebie typer(tu mi chodzi ogolnie a nie zaden atak personalny).
      Platne to tylko ustawki ale i na tym mozna sie przejechac - juz slyszalem o takich meczach,jednak wiekszosc ustawek wchodzi - tylko kto ma takie info to ma to dla siebie przewaznie bo im wiekszy rozglos tym gorzej - buki tez obserwuja mecze pod wzgledem stawkowania takze zawsze moga rozliczyc po kursie 1 ze niby blad jakis.

      sam osobiscie nie placilem nigdy i nie zaplace - wole miec pretensje do siebie jak cos nie wejdzie a ze zle nie idzie to narazie nie narzekam.

      pozdrawiam
      Peterka_PL

      Usuń
    3. Zgadza się Przyjacielu. Ale ja tu głos zabrałem tylko i wyłącznie po to aby nikt nie dał się naciągnąć nie daj Boże na te jego typy niby po 2000! A ja majątku za swoje nie zapłaciłem i jak pisałem nie są to typy z ustawek tylko zwykła analiza i nie znaczy ,że jestem złym typerem bo sam też typuje jak mam czas a gdy nie mam idę lekko na łatwiznę i biorę coś z tych kupionych i przeanalizowanych no i 70pln za miesiąc to nie 2000 za jeden:)
      Mówisz wystarczyło sprawdzić bilans. Oczywiście,że tak to podstawa ale ja dałem typ 2 który powinien wejść proszę także o Twoj po kursie 2 i po analizie:)
      Także nie atakuję persony
      Bronsky

      Usuń
    4. BRONSKY dzieki ze rozjasniles o co chodzi temu naciagaczowi!

      Usuń
  19. hehe skoro tak sobie drwisz z moich typów podaj swoje :)
    czemu się nie pochwalisz ?
    totalne dno, ale czego można się spodziewać, nie ma własnych, to zazdrość ściska :)

    / Anonim.

    OdpowiedzUsuń
  20. hsbc ok każdy może wierzyć lub nie ale przynajmniej szacun że odnosisz się z tym w kulturalny sposób, nie tak jak niektóre niedowartościowane dzieci . . .

    OdpowiedzUsuń
  21. na dzis po szybkim sprawdzeniu za drobne poleci tasma z kursami powyzej 2.

    Braintree-Kidderminster 1 kurs 2.2
    gospodarze maja okazje to przelamania zlej passy,dawno nie wygrali a ostatnio same porazki z nimi. tu jest maly dylemat bo goscie ostatnio zlamali serie porazek remisem i czy dzis bedzie zwyciestwo to niewiem ale stawiam na gospodarzy w tym wypadku.
    Nuneaton-Telford 2 kurs 2.7

    gospodarze jeszcze nie wygrali

    Southport-Gateshead 2 kurs 2,2

    w 3z5 meczy zwyciezali goscie obojetnie kto nim byl,remis i gospodarz pozostale. Ide na podtrzymanie serii zwyciestw gosci.

    szybkie opisy bo cza goni za 10 min mecz
    kurs ogolny w bet365:13,06 poszlo za 20
    Peterka_PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tych typach kierowalem sie tylko i wylacznie bilansem h2h i sprawdzalem to przez kilka minut tylko a czy to sie oplacilo to sie przekonamy.
      Swoje juz zarobilem dzis a to jest tylko zachcianka :)

      Usuń
    2. Obserwujemy teraz Twoje i nie naszą rywalizację tu idzie Kolego tylko o to aby nas nikt nie dymał a może my Buka:)
      Pozdro Bronsky

      Usuń
    3. mozemy obserwowac tylko od jutra oki bo te typy naprawde byly na szybko robione :):) bo chwile przed meczami ale kto wie grajac single by sie cos moze ugralo - ja z regoly gram live lub rozne i kartki a na dzis takich typow nie znalazlem.

      nie wiem czemu myslisz ze to jakas rywalizacja,ja juz tu kilka typow podalem a co do mojego wpisu to napisalem co mysle na temat kupowania typow a nie ze jestem dobry typer. moge powiedziec ze jestem przecietny gracz ktorego male zyski zadowolona :):) i szukam typow ponad 2,zadko gram mniejsze.

      peterka_PL

      ale bronsky w sumie to drobna rywalizacja przeciez nie zaszkodzi co nie :)

      gospodarz moglby zrobic jakas zakladke z lista typerow i przypuszczalnie na koniec miesiaca kazdy wysyla np; 5zl zwyciezcy konkursu. Liczylby sie 1 kupon dziennie tylko max ale bez koniecznosci codziennego obstawiania i zwyciezy ten co zarobi najwiecej max obstawka 10pkt.

      co o tym myslicie

      Usuń
  22. Mi pasuje pomysł ale musi być koniecznie logowanie aby nick był stały niech szef myśli:)
    Bronsky

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pracuje nad czyms wiekszym i mysle ze to sie spodoba
      ale na to niestety trzeba czasu i bedzie gotowe najwcześniej pod koniec października
      szczegółów narazie nie wyjawiam
      zapewniam, powinno sie Wam spodobać

      Usuń
  23. Oj ja jeszcze nie miałam nigdy okazji aby skorzystać z gotowych typów. Jak zaczęłam grać u bukmachera https://www.iforbet.pl/zaklady-bukmacherskie to muszę powiedzieć, że jak najbardziej fajnie mi idzie. Oczywiście zdarzają się również i przegrane ale ja traktuję to jak zabawę.

    OdpowiedzUsuń