niedziela, 2 września 2012

2 września - kupon na dzisiaj

1. Button zostanie sklasyfikowany (F1) kurs: 1.12 wynik: Wygrana Buttona
2. Real - Granada (kto wiecej różnych) typ: 1 kurs: 1.14 wynik: 6-3 (było już nawet 1-3)
3. Real - Granada typ: over 2.5 gola kurs: 1.25 wynik: 3-0 (też fart, ledwo się udało)


Kurs łączny: 1.58

Weszło fuksem ale szczęście też warto mieć po swojej stronie.

Zagrane w Bet365 bo pozwala łączyć zakłady na rożne i na mecz.

PS: nie liczy sie jednorazowa wygrana tylko wypracowanie stylu, system, sposobu wyboru spotkań dzięki któremu regularnie będziesz w stanie wygrywac choćby drobne sumy

39 komentarzy:

  1. Niemcy-Lux(koszykowka) handicap -35 na Niemcy 1.85
    Real-Granada over 3.5 1.77
    Real pierwszy 7 roznych 1.61

    kurs: 5.36

    OdpowiedzUsuń
  2. Real wygra 3 golami 1.9
    Glasgow Rangers over 3.5 1.7
    Twente-VVV over 8 rożnych 1.4

    kurs 4.5

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja gram takie cos:

    Spartans-Hibernian(kobiety szkocja) 2 1.44
    Real-Granada over 3.5 1.85
    Tyreso-Linkopings (szwecja kobiety) 1 1.36
    Start-Bearum(norwegia 1division) over 3.5 1.45

    kurs: 5.3

    OdpowiedzUsuń
  4. puscilem ten kupon
    Niemcy-Lux(koszykowka) handicap -35 na Niemcy 1.85
    Real-Granada over 3.5 1.77
    Real pierwszy 7 roznych 1.61

    chyba warto, dr.love

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.facebook.com/TennisWorldBettingWorld - FREE TENNIS PREDICTIONS FOR TODAY

    PLEASE VISIT "LIKE IT" AND ENJOY IT!
    REGARDS

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, mam dziś na godzinę 17:00 jeden ustawiony meczyk, koło 16:45 płacę za niego, jeżeli ktoś chętny do tego czasu - zapraszam. Bardzo ładny kurs !
    Ci którzy już wysłali pieniądze niech będę pod mailem 16:45-17:00.

    Mój mail: typowanie24@o2.pl

    Pozdrawiam. / Anonim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olejcie faceta bo chce kase za te typy
      na probe nic nie chce dac wiec to zwykle oszustwo pewnie
      jak ktos chce stracic kase na watpliwych typach to prosze bardzo ale zeby nie bylo ze ostrzegalem
      juz tutaj kilku takich typow bylo, rownie dobrze moze to byc sławna Ania, bo te gosciu tez pisze ze placi za typ 2000
      eh, ludzie to kazdy sposobo wykorzystaja zeby zarobic na innych
      oby jak najmniej sie dalo na to nabrac

      Usuń
    2. Jeżeli myślisz, że trafiłeś na debila, który da ci coś na próbę to się grubo mylisz. Ja mam płacić za typy a ty chcesz pasożytować na tym ? Potem napiszesz z innego maila, że chcesz typ na próbę i myślisz, że możesz tak rąbać ? Mylisz się hehe, nic na siłę. Ci co dostają typy wiedzą ile są warte . . .

      Usuń
    3. I nie nazywaj mnie dzieciaczyno oszustem nie mając na to żadnych dowodów . . .

      / Anonim.

      Usuń
    4. chłopce, sam potrafie wytypowac kilka spotkac i zachecam tez do tego innych
      nie potrzebuje Twoich typow bo wiem ze kit wciskasz i szukasz frejerow
      dajesz 2000 za typ i na blogu siedzisz? gdybys tyle dawal i taka kase trzepał z tego to byś był na Hawajach i drinki pił a nie przed kompem siedział w niedziele rano i pisał posty

      Nienawidze oszustow!!! nie dajcie sie nabrac
      niech najpierw da wam 2-3 typy i potem z wygranych mu płaczcie jeśli takowe wogóle nastąpią
      Nic przed meczem, zapamietajcie sobie

      zreszta to wasza kasa, jak macie jej za duzo to lepiej rozdajcie biednym

      Usuń
    5. Idż dalej głosować na PIS i słuchaj radia maryja, wszyscy knują spisek przeciw tobie radzę uważać, sprawdź pod stołem czy hezbollah ci bomby nie podłożył hehe

      Usuń
    6. Chyba Was panowie trochę poniosły emocje, pyskówka niczemu dobremu nie służy, tym bardziej polityka ;)
      Nie wiem czy to Ania czy Zosia, ale nie oceniałbym nikogo, kogo nie poznałem i z kim nie rozmawiałem.
      Wiem że, gościu wrzucił tu kilka typów, które weszły i z których skorzystali będący wówczas na czacie. Więc nie do końca jest tak, jak pisze Loser. Problem w tym, że niewielu się przyzna otwarcie, że płaci za typy, bo woli żeby ich uważano za super typerów. Skoro koleś płaci tyle kasy za typ, to trudno oczekiwać aby był altruistą. Być może, szuka chętnych do współpracy, żeby obniżyć koszty własne. Sam pewnie bym się skusił, gdybym dysponował wolnymi środkami, ale póki co, trzeba ciułać po parę zeta :D
      Myślę, że zanim zaczniemy go tu oceniać, warto napisać na podanego maila i poznać szczegóły.
      pzdr
      Nebhiros

      Usuń
    7. 17:00 Svetkavitsa - Panayot Volov Shumen 2 @ 10.00

      buuum 0:1 hihi

      gratuluję Panowie :)

      / Anonim.

      Usuń
    8. @anonim: mam nadzieje,ze pusciles za 200PLN i masz juz te 2kPLN na nastepne, platne typy.
      I nie bedziesz sie juz reklamowal, bo co Tobie po paru stowkach, jak mozesz wyciagac znacznie wiecej i nie musisz użerać się z podejrzeniami o oszustwo?

      By jednak wszyscy uwierzyli, to proponuję, byś następny typ opublikował minutę po tym, jak mecz/wydarzenie się zaczęło. W związku z tym, np spotkanie tj wyżej zaczęło się o 17:00, o 17:01 (ok, 17:05) napisz co grasz. I za ile:)
      Jak sam pisałeś, grasz same ustawione mecze, jak widzę są to tak niszowe ligi, że nic nie stracisz, jak to po fakcie podasz;) - live na to nigdzie nie ma;-))))
      pzdr
      Marian

      Usuń
    9. Jeżeli nigdzie nie będzie live, to czemu nie, już przecież tak podałem ze 3 czy 4 typy :)

      / Anonim.

      Usuń
    10. Nawet jak gdzieś będzie live i ktoś sobie zarobi to może więcej typów od ciebie kupi bo będzie miał za co :)

      Usuń
    11. fixy są i każdy o tym wie ale dostępne dla wąskiego grona ludzi, a oszustów którzy prowadzą różnego rodzaju blogi i piszą że mają dostęp do takich fixów jest na pęczki - biorą 150-500zł preparują blogi usuwając przegrane typy albo zmieniając z 1 na 2 itp. itd potem jak zbiorą kilku naiwnych co wpłacą to otwierają kolejne blogi lub znikają na hawajach ;-)

      chcesz dodatkowo zarobić ( żeby ludzie kupowali od ciebie typy ) i dać ludzią zarobić :-) podaj1 czy 2 typy po rozpoczęciu live lub 1 typ bez live wtedy każdy co ma ochote kupić od ciebie typ to na pewno kupi nawet na próbe

      Usuń
    12. Drodzy koledzy, wrzuciłem na ten blog już conajmniej 3 czy 4 typy sprzedane, za każdym razem jest: "przypadek" "może ma ale i tak oszust" "daj następny za free" albo potem piszą na maila "daj kilka na próbę", potem zmieniają mail i piszą z innego daj kilka na próbę, to jest do zwalczenia, dlatego trzeba się trzymać twardych zasad, aż tak bardzo mi nie zależy na tym by ktoś się ze mną na te typy składał, po prostu każdy pieniądz się liczy, trochę matematyki:

      jeden typ = 2000
      skłądamy się we 4 co daje po 500 zł w przypadku kolejnej osoby jest to 100 zł na głowę mniej

      były 4 osoby czyli 4 x 100zł to 400 zł oszczędności przez grupę na jednym typie

      typów miesięcznie koło 20

      20 x 400zł = 8000zł miesięcznie

      12 miesięcy x 8000zł = 96000 zł

      Czyli rocznie dzięki jednej osobie więcej w naszym gronie grupa zatrzymuje w kieszeni 100.000 zł czy uważacie, że to jest mało ?

      A co do wypowiedzi z 12:58 zgadzam się z Tobą w 100% pod każdym względem, prócz jednego. Jak wspomniałem na początku podałem takich typów parę i co ? Rzucili się tak na to ? - NIE. Dalej wypisując, że chcą typy na próbę myśląc, że jestem debilem, żenuje mnie taka postawa ludzi, dlatego jestem zdecydowany w swoich postanowieniach. Nie będę się nie wiem jak płaszczył i nie wiem czego robił, żeby zadowalić takich typków, jeżeli ktoś uzna, że warto zaryzykować (tak zaryzkować, bo jak by nie patrzeć większość ludzi mojego pokroju to na pewno oszuści) zarobi duży szmal i nie będzie żałował. Nie jest to tajemnicą, że najwięcej zarabiają Ci co podejmują ryzyko. :)

      Pozdrawiam. / Anonim.

      Usuń
    13. @anonim, tak, czytalem Twoje typy - ale z tego, co zdążyłęm skorelować, to były one podane na zasadzie :
      1. Mam coś, walcie do mnie na mejla
      2. OK, postawione-powodzenia!
      3. Gratsy dla tych,co weszli: kurs @10 wyjęty! i podajesz, co weszło

      Przy czym pkt 3. podany był po zakończeniu spotkania.
      Powiedz mi, jak mam uwierzyć nie znając Ciebie- sorry oszustów w necie nie brakuje...

      Uwierzytelnisz się w sposób jak napisałem wcześniej - OK - jesteś ql i warto przemyśleć sprawę - nie - sorry, możesz pisać że nie wiem co wygrywasz, ja wtedy odpowiem, że ja też tak wygrywam:)
      tak więc, podaj typy tuż po rozpoczęciu spotkania - i zobaczymy.

      Swoją drogą, załóżmy, że zapłaciłem Ci za typ. Czy zdarza się, że nie wchodzi? Co wówczas, zwracasz kasę - w końcu - płacę - wymagam.
      I drugie pytanie - na 10 ostatnich spotkań ile trafiłeś?
      pzdr
      marian

      Usuń
    14. hej Anonim,
      gdzie te 3-4 typy dawales?
      tutaj na blogu znalazlem tylko typ na Bristol i to jeszce taki ktory nie wszedl
      moze ja nie jestem w temacie wiec podaj gdzie podales te typy przed meczami bo nie moge zweryfikowac czy rzeczywiscie podales fixy przed meczami
      Pozdrawiam / Olaf

      Usuń
    15. Te typy podawałem głównie na czacie, ale gdzieś w tych ogólnych zakłądkach też jest jakiś, wszystkie te typy podałęm PRZED SPOTKANIEM !
      Typy na bristol, monachium był z analizy co pokreśliłem.

      Jeżeli chodzi o trafność typów, nie zawsze wchodzą, a co robimy gdy nie wchodzą jest kwestia dogadania. Szczegóły zawsze omawiamy przed wysłaniem kasy. Na 10 ostatnich typów ustawionych oczywiście trafiłem 10. Chociaż czsami się zdarza, że jakiś typ nie wejdzie, ogólnie około 90 % wchodzi.

      Po szczegóły zapraszam na mail, tutaj jedynie chcę ogólnie rozjaśnić sprawę.
      Mail: typowanie24@o2.pl

      / Anonim.

      Usuń
    16. ja czat biezaco sledze i nie pamietam abys dal jakis typ przed meczem
      te na bristol i monachium kojarze, nic ponadto

      szczerze chcialbym ci wierzyc ale jednak nie potrafisz mnie przekonac
      ale powodzenia zycze,

      skoro dostajesz 20 typow miesiecznie to nie rozumiem do konca po co chcesz jeszcze ludzi zeby koszty obnizyc skoro kazdy nowy czlowiek moze sprzedac to kolejnym a przez co ryzykujesz ze buki sie zorientuja i sprawa za bardzo sie naglosni
      ktos tu madrze pisal wczesniej, pieniadze lubia cisze

      Usuń
    17. To co mówisz nie ma prawa bytu, nie rozumiecie jak działa ten mechanizm, nie będę tego opisywał, bo to jest temat studnia i za dużo pytań do tego, w każdym bądź razie wiem co robię, nie gramy milionami żeby ryzykować czyjeś zainteresowanie, setki razy więcej pieniędzy idzie na mecze realu i barcelony, więc to nie jest żaden problem. Tłumaczyłem kiedyś, że gramy typy jednocześnie, po jakimś czasie nie jest możliwe ich obstawienie, to nie może przejść dalej, nie ma fizycznej opcji na to.

      Usuń
    18. Panowie naciągacz czuje to :-)

      też wam podam fixy na dziś:

      Atromitos - PAOK typ. X

      Ekranas - Kruoja typ X2

      grajcie bo kursy lecą :-)

      Usuń
    19. Z mojej strony wygląda to tak, pamiętam, że koleżka anonim dawał typy na czacie a były to:
      Slovan Bratislava v Spartak Myjava over 2,5 - ten udało mi się postawić za 20 zeta (chciałem sprawdzić wartość informacji) - typ wszedł.
      Były jeszcze:
      Neftchi Fargona - Metallurg Bekobod over 3,5;
      Nomme Kalju - Trans Narva under 1,5; tych dwóch nie postawiłem bo miałem zamrożoną kasę w innych kuponach, ale je sobie zapisałem, żeby sprawdzić.
      Typer i Omi, sprawdźcie swoją historię konta, bo byliście wtedy na czacie i wydaje mi się, że coś z tego obstawialiście, bo później nastroje się nieco poprawiły:)
      Jak dla mnie, facet jest w miarę wiarygodny i nie traktowałbym go jako pijawki. Prawdę mówiąc cynk o absencji w Sienie też mi podesłał, sprawdziłem prawdziwość informacji, pogrzebałem w statystykach i wpisałem posta na blogu. Jak widać opłaciło się, bo kilka osób skorzystało. Pogadałem z nim trochę, wyjaśniliśmy sobie kilka wątpliwości i wg mnie, to co sobie założył nie jest wcale takie głupie. Szczerze mówiąc, przed przystąpieniem do "współpracy" powstrzymuje mnie brak wystarczających funduszy. Sami oceńcie czy warto, najlepiej w bezpośredniej rozmowie, w końcu każdy ma swój rozum:)
      P.S.
      Najłatwiej byłoby to zweryfikować, gdyby hsbc mógł odtworzyć historię czata.
      pzdr
      Nebhiros

      Usuń
    20. zwiekszylem historie czatu do 1000 wpisów
      ja tam nie widziałem takich typów ale może ślepy jestem

      sam osobiście nie wierzę w to, po prostu jest to naciągane i jak gościu coś trafi to z analizy (informacji o absencjach, kartkach itd) niz od sedziego ze niby mecz jest ustawiony
      zreszta jak kupować to u źródła, bo to jest jak z głuchym telefonem, po drodze informacja sie zniekształca i potem rożnie wychodzi

      dla mnie na wiarygodniosc trzeba zasluzyc przynajmniej kilkoma typami wczesniej podanymi albo screenami z wygranych, pisanie po fakcjie ze znowu kurs 10 trafiony itp to zwykła kryptoreklama niepoparta żadnymi dowodami

      każdy ma swój rozum, po prostu nie chciałbym aby mój blog był miejscem gdzie naciąga się ludzi
      jeśli się mylę i wyciągam pochopne wnioski, przepraszam
      ale z niejednego pieca juz chleb jadłem i wiem jak to działa

      Usuń
    21. hsbc ten, który ja obstawiłem, jest z 11.08, nie wiem czy 1000 wpisów łapie tą datę, ale z całą pewnością znalazłem go na czacie.
      pzdr
      Nebhiros

      Usuń
  7. Ja na dzisiaj skombinowałem taki w miarę bezpieczny kupon. Kurs łączny niski, ale nie chciałem przedobrzyć, więc spokojnie dzisiaj.
    Southampton FC - Manchester United (Podwójna szansa) X2 1,10
    SK Rapid Wien - SV Mattersburg (Podwójna szansa) 1X 1,13
    FC Pacos Ferreira - Sporting Braga (Podwójna szansa) X2 1,18
    FC Barcelona B - CE Sabadell (Podwójna szansa) 1X 1,19
    Postawione w bet-at-home. W grze wciąż jest jeszcze kupon z piątku, który postawiłem na cały weekend i czekam dziś na wyniki meczu Twente i Realu Madryt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Proponuję na dzisiaj coś takiego:

    Sampdoria-Siena typ 1 kurs 1.85

    W Sienie pauzuje 8 zawodników - cała linia obrony, trzech pomocników i jeden napastnik:
    Francesco Bolzoni, Angelo, Francesco Parravicini, Marcelo Larrondo, Claudi Terzi, Nicola Belmonte, Roberto Vitiello, Felipe.

    Obie drużyny bujają się pomiędzy Serie A i B, ale statystyki przemawiają na korzyść Sampdorii: wygrane 8/21, remis 9/21, przegrane 4/21.
    Ostatnie trzy bezpośrednie spotkania Sampdoria gładko wygrała, dodatkowo w 1 kolejce uporała się z Milanem - grając na wyjeździe.
    pzdr
    Nebhiros

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry typ, nawet bardzo dobry
      dzieki, skorzystalem i zarobilem

      Usuń
  9. Witam,

    na dziś taki zakład:

    Fram Reykjavik - Fylkir/ +1,5 bramki w meczu (1,19)
    Inter Turku - Vaasa/ +1,5 bramki w meczu (1,20)
    Union Berlin - Hertha Berlin/ +1,5 bramki w meczu (1,2)

    AKO= 1,71. Zagrane w Bwin-ie.

    Pozdrawiam,
    Max.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratulacje Max, przełamanie
      i teraz mam nadzieje powrót do kilku z rzędu wygranych

      Usuń
    2. Witam,

      o tak, mam nadzieję, że choć na chwilę wróciłem na odpowiednie tory. Nic nie szło ostatnimi czasy, dlatego zluzowałem granie. Jeśli będzie coś ciekawego i coś wybiorę z oferty, podzielę się na blogu.

      Pozdrawiam,
      Max.

      Usuń
    3. Max, nareszcie zagrałem Twój kupon i się udało :D
      Wielkie dzięki.
      pzdr
      Nebhiros

      Usuń
    4. No to bardzo fajnie, oby tak częściej żarło :)

      Pozdrawiam,
      Max.

      Usuń
  10. Southampton FC - Manchester United (Podwójna szansa) X2 1,10
    SK Rapid Wien - SV Mattersburg (Podwójna szansa) 1X 1,13
    FC Pacos Ferreira - Sporting Braga (Podwójna szansa) X2 1,18
    FC Barcelona B - CE Sabadell (Podwójna szansa) 1X 1,19
    Wczoraj zawalił mi Sporting Braga, ale fartem wszedł za to kupon na cały weekend:
    Olympique Lyonnais - Valenciennes FC (Podwójna szansa) 1X 1,09 3:2
    TSV 1860 München - MSV Duisburg (Podwójna szansa) 1X 1,12 3:0
    FC Twente Enschede - VVV Venlo (Typ) 1 1,12 1:0 (karny w doliczonym czasie gry, ale weszło :))
    Real Madrid - Granada CF (under/over 2.5) (Poniżej/Powyżej) 2 1,21 3:0
    FS Metta/LU - Skonto Riga (Typ) 2 1:2
    Wszystkie mecze skromnie weszły poza TSV 1860, które wygrało pewnie 3:0 ale co najważniejsze po weekendzie znowu stan konta na plus

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupon na jutro:
    Nigeria U20 - Stany Zjednoczone U20 typ:2X 1,26 (Mistrzostwa Świata U20 panie)
    Luton Town - Cambridge United typ:1X 1,12 (Anglia Conference)
    FC Svendborg - Silkeborg IF typ:2 1,25 (Dania Puchar Panowie)
    JK Trans Narva - FC Kuressaare typ:1 1,15 (Estonia Meistriliiga)
    Mam zamiar postawić taki kupon AKO: 2,03. Co o tym sądzicie?
    Typy z bet-at-home

    OdpowiedzUsuń