sobota, 2 czerwca 2012

2 maja - typy za 9900 - do wygrania 41k

Wow, aż ciarki mnie przeszły jak dzisiaj kursy się pojawiły! Nie spodziewałem się aż takich wysokich kursów dlatego szybko zagrałem bo jestem przekonany, że będą spadać i to znacznie. Andora nie strzeli gola, jestem o tym przekonany, nawet takiemu zespołowi jak Polska. A Levadia Talin (kobieca piłka nożna) wygra spokojnie 6 lub 7-0 - nie ma co do tego wątpliwości. Pozostałe typy już wcześniej wybrałem a Brazylie dałem bo osobiście będę w Spodku więc emocje będą. Naprawdę polecam, szczegolnie te dwa wysokie kursy. Buki się z lekka pomyliły...
A czas pokazał, że chciwość popycha do dodawania extra spotkań a potem się bardzo tego żałuje. Szkoda wielka...

16 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością...

    OdpowiedzUsuń
  2. A z ktorego buka będą? Znowu Bet365 czy z Tobetu?

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja również czekam, bo oferta jest bardzo uboga więc sam jestem ciekaw co tam wyczarujesz, chętnie coś wybiore dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Niesmiertelny, przeanalizowałem Twój ostatni post i miałes racje, głupio zagrałem i tyle. Choć było blisko... Ale kilka dni przerwy mi dobrze zrobiło, do tego fajne bonusy od Tobetu i Bwinu dostałem to wracam podbudowany i chcialbym dzisiaj zrobić kurs 2-2,5

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kupon, stawka ładna a wygrana piękna, będę kibocował a sam postawie też troszke

    OdpowiedzUsuń
  6. No no, szybko przejrzałem to i rzeczywiście, za wysokie kursy coś dali, też myślę że szybko spadną. Wybrałem kilka Twoich typów i postawiłem za sporą jak na mnie sumkę. Zobaczymy. Oby się udało

    OdpowiedzUsuń
  7. No że Polska nie straci to buki dają kurs 1,25 więc tutaj okazja a na tej piłce kobiet się nie znam ale zobaczyłem statystyki i coś w tym jest, że może się udać

    OdpowiedzUsuń
  8. Nikogo nie nakłaniam do stawiania tego kuponu. Tutaj tylko dzielę się swoim typem. Sam postawiłem bo jestem bardzo przekonany, że jest wysokie prawdopodobnieństwo wygranej. O 13 pierwsze 2 mecze, czekam z niecierpliwością :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze że zajrzałem póki jeszcze można te typy postawić, zaufam i oby sie udało a jak wejdzie to się odwdzięcze, Pozdrawiam Kamil

    OdpowiedzUsuń
  10. Polska czyste konto juz 1,44

    OdpowiedzUsuń
  11. No i 1 mecz i porazka, eh nie ma co gadac

    OdpowiedzUsuń
  12. Stary przestań tak grać. Pisałeś tyle o zasadach itp itd a sam postępujesz całkowicie odwrotnie dlatego przegrywasz. Bajka kurs, że Polska nie straci bramki ponad 50% można zyskać zagrąłbyś to za 10 tys i miałbyś 5 tys więcej ale mi się poprostu wydaje, że Ty zagubiłeś się i masz ostre parcie na jak najwięcej kasy a takie handicapy to właśnie najczęściej nie wchodzą. Zastanów się bo masz skila do obstawiania ale po co tak ostro od razu cchesz wygrać kto zarabia 5 tys w jeden dzień? Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu :) Kiko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiko, z przykrością dla mnie muszę się zgodzić. Chciwość wzięła góre nad racjonalnym podejściem. Spokojnie wczoraj można było podwoić 10k ale nie, wydawało mi się że widzę super okazje i za szybko podjąłem złą decyzję. Z handicapami tak jest, że rzeczywiście jest to ryzyko. Wygrana 1-0 czy 10-0 to ciągle te same 3 pkt więc moge mieć pretensje tylko do siebie. Szkoda przegranej bardzo dużej sumy. Ważne, że z otrzymanych bonusów + pomnożeniu ich ciągle sporo zostało. Musze wrócić do swojej poprzedniej, bezpiecznej i racjonalnej gry. Dzięki za komentarz, wylał na mnie zimną wodę i zmusił do zastanowienia. Właśnie dla takich rzeczy cieszę się, że założyłem tego bloga. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  14. A to na pewno kupon 2 maja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. co masz na mysli?

    OdpowiedzUsuń
  16. BK grało w nd i też niespodziewanie zremisowało. To bym miał załamke jakby ostatni kurs mi nie wszedł i to po kursie 1,05. Kiko dobrze napisał, po 2 tygodniach bardzo dobrej passy poczułem się zbyt pewny i to mnie zgubiło

    OdpowiedzUsuń