piątek, 22 czerwca 2012

22 czerwca - typy na dzisiaj

W weekend znowu coś postaram się wkleić. Robiłem już przegląd, co będzie się działo i mimo okresu letniego kilka fajnych spotkań jest. Spróbuje w miarę wcześnie się podzielić typami, ale nie obiecuje czy zdarze przez 1 meczem bo często okazja na live sie pojawia i wtedy dodaje typ z live to tych co mam i stawiam.

To kolejna, bardzo ważna, zaleta Bet365. Żaden inny buk nie umożliwia łączenia LIVE ze zwykłą ofertą.

Tak na szybko, żeby podzielić się swoimi typami.
1. Holandia- Izrael 1 (siatkówka, liga europejska kobiet)
2. Szwajcaria-Turcja 2 (siatkówka, liga europejska kobiet)
3. Grecja-Czechy 2 (siatkówka, liga europejska kobiet)
4. Tajlandia-USA 2 (siatkówka, GP)


Łączny kurs: 1,5

A ja czekam jeszcze chwile na LIVE i coś do tego dołoże

5 komentarzy:

  1. PS: oczywiście pierwszeństwo mają osoby, które zarejestrowały się z mojego bloga do któregokolwiek buka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj pewniak to Niemcy w handicapie, wygraja 2-0 lub 3-0

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym nie byl taki pewny i Euro wogóle nie ruszał. Wygrana 1-0 też daje awans...

    OdpowiedzUsuń
  4. W meczu turczynek wynik mówi sam za siebie - przespały 3 set i połowę 4go, potem ambitnie goniły i nieduż im brako żeby odrobić 8 czy 9 punktów. w TB wygrały po 5 meczowej(2 miały jeszcze szwajcarki). jak dla mnie za duże nerwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No rzeczywiście Turczynki zlekceważyły rywalki i mało brakowało do przegranej. Faktem jest, że Turczynki pierwszym składem grają w GP ale na lige europejską i tak są za mocne w stosunku do Szwajcarek. Amerykanki zaraz gładko wygrają i kupon wchodzi, 50% zysku, gratulacje wszystkim którzy postawili

    OdpowiedzUsuń