wtorek, 19 czerwca 2012

20 czerwca - typy na środę

Ok, obiecane typy na dzisiaj.

1. Polska-Macedonia(piłka kobiet) ost strzeli gola Polska 1.15 (na live złapać) 2. Walia-Izrael(piłka kobiet) 1 1,085 (lub na żywo szukać okazji na hc-1,5

Liczyłem, że na live dadzą możliwość postawienie że Polki beda miały czyste konto ale niestety nie ma. Jak sam postawie na live to wrzuce

Na Bwinie okazja -Polski czyste konto po 2,35 (szkoda że nie mam tam kasy już)!!! Naprawdę warto, potem wspomnicie

A tu kupon, niby nic ale zawsze do przodu

12 komentarzy:

  1. Ach na bwinie naprawde byla okazja, 10min moze trwala, potem zmniejszali kurs na 1.5, 1.2 i wycofali, kto zlapal ten sie cieszy
    jednak tam tez trzeba trzymac troche kasy aby lapac takie rodzynki

    OdpowiedzUsuń
  2. Na live warto cos zlapac z meczu Polek a potem Walijek, powinny byc wysokie wyniki wiec trzeba tylko albo poczekac troche albo postawic all-in na walijki po 1.08 i 8% pewne

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że nic specjalnego ale za to pewnego. I tak zagrałem za 30% konta bo jednak to jest okres letni i trzeba być ostrożnym

    OdpowiedzUsuń
  4. No i spokojnie weszło, Polska 4-0 wygrała, Walia 5-0 - bez nerwow a 22% zarobione. Rzeczywiscie teraz żal, że za wszyskto nie grałem ale trzeba chronić kapitał, bo jak wszyskto się przegra to traci się szanse na odrobienie i zarobek

    OdpowiedzUsuń
  5. gitara ;) kiedy mniej wiecej kolejne typy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne typy jutro, wysle na maile wszystkim, którzy dołączyli do programu. Na blogu postaram sie podac równie szybko ale nie gwarantuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. ok. mam jeszcze jedno pytanie, kiedy bede mogl grac pieniedzmi otrzymanymi z bonusu? obrocilem juz dwa razy wplaconymi 200zł i nadal nie moge grac tymi dodatkowymi 200..

    OdpowiedzUsuń
  8. Aby uwolnić 200zł bonusu trzeba zagrać raz za cały wpłacony depozyt na zdarzenie o kursie min 1.5. Postaram sie znalesc jutro takie spotkanie abys uwolnil bonus i mogl grac za cala kase.

    OdpowiedzUsuń
  9. w gre wchodzi takze kupon laczony? czy ma byc to jedno zdarzenie powyzej 1,5 ??

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem prawie pewny, że może to byc kurs łączony, ale ja tak grałem jakiś rok temu. Teraz może być, że musi to byc pojedyńczy kurs. Najlepiej napisać do supportu i się zapytać.

    OdpowiedzUsuń
  11. w b365 do bonusa liczą się tylko zakłady w ktorych NIE MA kursu niższego niż 1,50. Czyli nie tylko nie liczy się ako 1,3x1,3 ale też 1,6x1,01 !!

    OdpowiedzUsuń