wtorek, 14 sierpnia 2012

14 sierpnia - tasiemiec na 3 dni - mega niefart

W bukmacherce są takie chwile, gdy trzeba soczyście przeklnąć.
I dzisiaj jest taka chwila dla mnie.

Kurwa jebana mać, ja pierdole !!!

Wybaczcie, jeśli kogoś to doknęło ale tylko to teraz przychodzi mi do głowy.
Ktoś powie, że zbyt chciwy byłem i wystarczyło mnie meczy zagrać i kasa by była.
Ale stracić bramkę w 87min gdy cały mecz się przeważa? A mógł byc taki miły dzień!
Tak blisko a byłoby z 854zł całe 14 864zł a tu jest figa z makiem.




32 komentarze:

  1. wcześniej nie mogłem bo byłe na hali
    czasem trzeba się rozładowac a wysyłek dobrze robi

    kupon dla naiwniaków, raczej nie wejdzie ale raz na jakiś czas mogę sobie pozwolić na szaleństwo
    dzięki 400zl bonusowi kosztował mnie "tylko" 450zł

    cień szansy jest bo typy z tobetu moim zdaniem sa warte zastanowienia, ale jak wielu powie, za dużo ich no i zbyt ryzykowne

    pożyjemy, zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  2. analiza psychologiczna kuponu hsbc:
    1. próba odrobienia w 1 kuponie calej straty z poniedzialku
    2. próba dowartościowania własnej osoby przez podziw własnych kuponow przez innych graczy
    3. szlachetność poprzez dzielenie sie swoja wiedza, doswiadczeniem oraz darmowymi typami

    hsbc, fajny blog ale takie swoje przemyslenia musialem napisac
    powodzenia z tym kuponem, wydaje sie mieć spore szanse wbrew pozorom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki z ciebie psychiatra/psycholog jak z kozej d... trabka.

      Usuń
  3. zdążył ktoś zagrac te typy po takich kursach jak hsbc?
    ja niestety nie ma konta w tobecie a zaden inny buk narazie nie daje kursow na te mecze
    a sprawdzalem, juz sie kursy i zdarzenia lekko zmienily wiec chyba sporo graczy zagralo te zdarzenia
    sam nie wygram ale powodzenia tym co postawili

    OdpowiedzUsuń
  4. ok, nie obróbcie mi dupy jak mnie nie będzie bo będę dopiero wieczoram
    dzisiaj jeszcze jest dobry kurs na Polske jak ktos zauważył
    myślę, że chłopaki wygrają aby zrekompensować słabe ME
    mamy wbrew pozorą dobry zespół, no i nowy trener tez jest dobrym bodźcem

    OdpowiedzUsuń
  5. To 'wbrew pozorą' to jakieś nawiązanie do 'puchałkę' z kwejk.pl? Kuje mnie to w oczy tak że chyba będę je musiał czymś zakropić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Są pozory, kilka takich pozorów i działanie wbrew pozorOM, wbrew politykOM, ale już co do polityki można się zajmować politykĄ wbrew politykOM. Oni kradnĄ a ja przyglądam się tym złodziejOM. Logika nic więcej, kilka minut zastanowienia i dysleksja pryśnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tam oj tam, jak sie szybko pisze to zdarzaja sie takie "byki"
    tak jakbys nigdy sam błędu nie popełnił
    nie zmieniajmy tematu na gramatyke i ortografie
    ciekawe typy, czekam moze inne buki tez dadza dobre kursy

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Anonimowy z 10:52: w oczy "kłuje" a nie "kuje". Rozpocznij dysputy ortograficzne od siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. kuje zamiast kłuje to nie jest błąd ortograficzny, półmózgu.

    inny anonimowy co nie lubi takich dyskusji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Panowie,mamy razem opierdalać buków z kasy a nie kłócić sie "kuje" czy "kłuje"... Niech będzie że wali po oczach i zamykam kłótnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. dokładnie, tutaj chodzi o wzajemna pomoc w ogrywaniu bukow a nie o piekny jezyk
    hsbc po prostu zrobil bład a takie wielkie halo
    Dzisiaj Polska i Dania u21

    OdpowiedzUsuń
  12. 1-1 i po kuponie
    szkoda bo naprawde zapowiadal sie dobrze i typy na jutro nie byly zle
    450 w piach, trzeba przerwe sobie zrobic

    OdpowiedzUsuń
  13. No i klops. Znowu piłka nożna. Do tego małolaci. Też mi się zdarzało popłynąć grając przeciwko Wyspom Owczym. To już nie Andora czy San Marino.

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy wiecej na Polske nie stawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. HSBC proponuję Ci dopisanie do listy swoich dobrych rad następujących punktów:
    1. Nigdy nie stawiaj na reprezentację Polski w piłce nożnej
    2. Gdy wszystko na świecie wskazuje, że nasze orły wygrają, nawet gdy gramy z trzecim składem San Marino, nawet gdy kurs jest piękny i kusi strasznie itd. pieniądze przeznacz na dobre whisky i zastosuj się do punktu 1.
    Poziom cholesterolu się wyrówna, ciśnienie krwi unormuje, nerwy uspokoją.
    Sam się stosuję i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie 450 w piach tylko ZASADY w piach i to już od coraz dłuższego czasu. przecież stawianie takich kuponów to jak gra w kasynie

    OdpowiedzUsuń
  17. moze masz racje
    ale kupon mial naprawde duze szanse wejscia
    i to nie jest tak ze jak kurs na jakies spotkanie jak jest >1.6 to juz sie nie gra czy tez 10 spotkan to tez za duzo
    po prostu zdarza sie ze przegrywa sie w 90min i nic na to nie poradzisz

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam,też się przypatruję twoim typom i raczej podzielam zdanie,że tym sposobem nie będziesz pomnażał kasy,......poprostu za dużo meczy......i zawsze coś ucieknie,blog jest fajny.....i sam sposób prowadzenia go mi odpowiada,ale musisz wrócić do swoich żelaznych zasad,bo jeszcze trochę i wyczyścisz się całkowicie z kasy.Tak sobie myślę a właściwie mam propozycję żebyś przed każdym weekendem podał listę np.10 zdarzeń wielce prawdopodobnych a my wszyscy na zasadzie jakiegoś głosowania wybierzemy z tej listy powiedzmy 5 zdarzeń.......i zagramy to wszyscy.Co Ty sądzisz o tym pomyśle......?

    OdpowiedzUsuń
  19. masz racje, dobry pomysl

    bede 2 razy w tygodniu dawal liste 7-10 typow i kazdy bedzie mogl cos dodac od siebie, ew jakas ankiete sie zrobi
    tak aby kazdy mogl wybraz tego cos co wedlug niego jest prawdopodobne

    dzieki za sugestie

    OdpowiedzUsuń
  20. moje typy na dzisiaj z bet (wszystko liga mistrzyń kobiet):

    1. Glentoran 1.12
    2. Unia raciborz 1.2
    3. Peamont 1.25
    4. Slovan bratyslawa 1.04

    kurs 1.75
    ja to gram za 60% konta
    wiem ze ktos napisze ze to droga do wyzerowania ale ufam, że to wejdzie
    potem mnie osądzicie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zagrane za 400zl i 300 wpadło
      znowu 1k przekroczone

      dzieki hsbc

      Usuń
  21. a ja dalem
    Venus Williams - Sara Errani 1 1.48
    Pablo Andujar - Marin Cilic 2 1.15
    Skonto FC - ZFK Nase Taksi-SNT 2010 LM kobiet 2 1.13

    kurs 1.92

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratki!!!! niezły kurs, za ile zagrałeś?

      Usuń
    2. dzieki za 150 wiec 138 do przodu :)

      Usuń
  22. HSBC dla mnie jesteś wielki, zagrałem na bet365 ligę mistrzów kobiet z Twojego kuponu, trochę go zmodyfikowałem:
    Glentoran 1.12
    Peamont Utd 1.25
    Nase Taksi 1.44
    Unia Racibórz 1.2
    Olimpia Cluj 1.36
    Razem 3.32
    Zagrałem tak, bo nie chciałem ryzykować z handi a nie wszystkie spotkania bet wystawił, niemniej zagrałem go dzięki Tobie i wielkie dzięki.
    Szkoda, że ci nie wszedł kupon i rozumiem Twoją wściekłość, sam kilkakrotnie miałem podobną sytuację. Widzę jednak, że humor Ci dopisuje zestawienie "figi z makiem" z wprowadzającą wiązanką to naprawdę niezły ubaw ;)
    Losowanie Twoich typów przez uczestników forum to już nie będzie to samo, to nie będą już Twoje typy.
    Nie poddawaj się chłopie, trzymaj się jednak swoich zasad, nic na siłę!
    Odkujesz się, tylko rozłóż to w czasie.
    pzdr
    Nebhiros

    OdpowiedzUsuń
  23. A nie mogłeś sobie skontrować w trakcie meczu ? Ja tak robie przy takich kuponach i nie narzekam . :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja pie....le :) 3 minuty od wielkiego szczęścia:)
    Masz naprawdę b.dobrą intuicję. Aby tak dalej.
    Podzielam zdanie, że mogłaby być ankieta odnośnie które zdarzenie mógłbyś grać. Każdy podałby swoją analizę dlaczego TAK dlaczego NIE i wspólnymi siłami coś się sklei.
    Pozdrawiam i Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dodać muszę, że złamałeś wszystkie swoje zasady :)
      1. Chciwy dwa razy traci
      2. Chroń kapitał
      3. Kontroluj emocje
      4. Graj rzadziej, wygrasz więcej
      5. Mniej znaczy więcej
      6. Unikaj piłki nożnej
      7. Maksymalny łączny kurs 3.5
      8. Wyciągaj wnioski z porażek

      Kierując się punktem 8 proponuje zmienić/zmodyfikować niektóre zasady i trzymać się ich, bo jeżeli znów Ci się nie uda ludziska będą gaworzyć, że się własnych zasad nie trzymasz :) A jeżeli trzymasz się zasad a coś nie wejdzie to już tylko zwyczajny niefart:)

      Usuń
  25. to nie jest tak że nigdy nie mozna zagrac inaczej
    raz na ruski rok trafia sie naprawde duzo ciekawych kursow i wtedy warto zagrac cos szalonego

    jasne ze ten kupon zlamal wszystkei zasady ale co to dowodzi?
    tylko 1 typ nie wszedl i to taki z tych pewniejszych

    przyznaje sie, fantazja i chciwosc tym razem zwyciezyla
    ale szlak mnie trafia ze bylo tak blisko i nie weszlo to
    bo sam przyznasz typy byly bardzo dobre i bez problemow wszystko wchodzilo (no poza kerber)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twój sposób grania mi odpowiada, i też tak gram.
    Czekamy jednak na listę typów które wspólnie przeanalizujemy i wybierzemy 1 kupon:)
    To naprawdę może dać dużo +++
    Jak się odnosisz do takiego rozwiązania?

    OdpowiedzUsuń
  27. tylko nie wiem jak to rozwiazac
    tzn co, w jednym watku daje np 10 typow i kto chce to komentuje lub ew dodaje jakis swoj typ ktory ja dorzucam do watku?
    i w ten sposob kazdy moze sobie wybrac co sam uwaza za stosowne?
    ok, jutro cos takiego zrobie

    OdpowiedzUsuń