środa, 20 czerwca 2012

21 czerwca - typy na dzisiaj

Gra na LIVE nie jest łatwa, czasem można dać sie podpuścić gdy np jakaś drużyna do przerwy prowadzi 5-0 to pewnie skończy sie 10-0. I to jest błędne myślenie, wtedy trener robi zmiany, daje pograc zadodnikom rezerwowym, sprawdza nowe warianty gry.

Dzisiaj prawie dałem się na to złapać. Hiszpanki prowadziły do przerwy 3-0, w pierwszym meczu na wyjeździe wygrały 10-1 więc można było się dać złapać. Najpierw chciałem grać hc-5.5 no bo 3 gole spokojnie strzelą. Ale coś mnie wstrzymało i czekałem. W końcu zdecydowałem się postawić, że wogole coś strzelą w drugiej połowie i ją wygrają. Ale nie powiem, emocje były i to za duże. Padł gol i to samobójczy. Ostatecznie udało się wygrać ale ten stres nie był warty tych pieniędzy. Dlatego uważajcie, jak gracie LIVE.
Bo są dwie teorie. Jedni mówią, że LIVE to najprostrza droga do wyzerowania się, a inni, że to najlepszy sposób na zarobek. Tak czy siak, trzeba uważać i mieć kupe szczęścia.



A to typ na wieczór, nie czekam na LIVE bo mnie nie będzie. Szkoda, że nie zdarzyłem wcześniej bo na Szwajcarki było 1.44

17 komentarzy:

  1. No to czekam z niecierpliwoscia, kurs 1.5 by sie przydal aby uwolnic bonus

    OdpowiedzUsuń
  2. pomału, przegrac idzie łatwo więc nie ma co się śpieszyć

    OdpowiedzUsuń
  3. ta, tylko czy dadza to -2,5? bo pewnie szybko hiszpanki strzela i co wtedy? za duzy ten hc chyba

    OdpowiedzUsuń
  4. no i jest -2,5hc po 2.0, ja to gram

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli ktoś zasugerował się i nie poczekał, przepraszam.
    Naprawde nie jestem nieomylny, nigdy nie gra się za wszystko (tzn są pewne sytuacje ale wyjątkowe). Grunt to nie dać się porwać emocjom

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja szwajcarki zlapalem po 1,44 i dołożyłem że islandki wygraja w hc-3,5

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja też ten hc-3,5 na islandie dałem żeby bonus aktywować

    OdpowiedzUsuń
  8. na szwajcarki juz 1,50, hmm...

    OdpowiedzUsuń
  9. 7min i 1-0 dla szwajcarek a bet ciagle duzy kurs daje 1.22

    OdpowiedzUsuń
  10. a co mysliscie, o dzisiejszym meczu portugalii?

    OdpowiedzUsuń
  11. A islandki jada bulgarki juz 6-0 :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Było sobie 1800:D

    OdpowiedzUsuń
  13. szwajcarki nie daja rady

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tylko 150 ale tez w plecy.

    OdpowiedzUsuń
  15. no niestety, 40% konta poszło się paść jak krowa na łące :-(
    bywa, na tym polegają zakłady, raz sie wygrywa raz przegrywa

    OdpowiedzUsuń
  16. a co ze zwrotem 25% w tej sytuacji?

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak jak w warunkach, nie przegrałeś jeszcze całego depozytu. Potem oczywiscie przelew na podany adres w moneybookers

    OdpowiedzUsuń