środa, 23 maja 2012

Jak grać po porażce?

Spektakularne a tym bardziej kolejne porażki są przykre ale się zdarzają. W takich chwilach najlepiej nic głupiego nie robić, dać sobie trochę czasu aby ochłonąć.
Najgorszą decyzją wtedy jest odgrywanie sie na siłę! Naprawdę wiem to z własnego doświadczenia. Emocje są złym doradcą, tym bardziej w środku tygodnia, gdy oferta jest bardzo uboga więc takie odgrywanie się jest totalnie na siłe, głupie i nieprzemyślane. Później, patrząc z perspektywy czasu, człowiek myśli sobie: " ale ja głupi byłem, tak łatwo straciłem tak ciężko zarobione pieniądze!".
Będę obserwował rynki ale naprawdę teraz będę bardzo ostrożnie robił kolejne ruchy. Przegrałem w 3 dni 13k! Masakra - tylko to słowo tutaj pasuje. Oczywiście można pocieszać się tym, że wcześniej te pieniądze wygrałem. Ale co z tego, skoro można było to spokojnie pomnożyć o 50% i mieć więcej. Ach, muszę do tego spokojnie podejść.

2 komentarze:

  1. Rozumiem Twój ból przyjacielu. Masz jeszcze sporo na koncie, nie graj za wszystko i zrób sobie 2-3 dni przerwy. Śledze twój blog od kilku dni i całkiem ciekaw. Więc nie przegraj wszystkiego bo jak przegrasz to pewnie nie bedziesz chciał go dalej prowadzić. Szanuj pieniądze!

    OdpowiedzUsuń