piątek, 10 stycznia 2014

10 stycznia - kupona na dzisiaj z BetBoast


1. Vistal Gdynia - SPR Olkusz (p.ręczna kobiet) typ: handicap -8.5 na Vistal wynik: 34-25 (największy fuks w moim życiu chyba)
Stawka: 3442zł
Wygrana: 6440zł

Tylko przez chwilę była taka linia więc bardzo zaszalałem bo zaryzykowałem bardzo dużo.
Oczekiwałem lini na poziomie -11.5 lub ewentualnie -10.5 a tutaj tylko -8.5 dali to żal mi było nie skorzystać.
Niestety typ bardzo ryzykowny. Wiadomo wygrana 1 bramką czy dwudziestoma to i tak zwycięstwo za 2pkt.
Vistal w środę przegrał z Koszalinem i tutaj widzę dodatkowy bodziec. Będą chciały szybko się zrehabilitować i wysoko wygrąć. Z drugiej strony grają co 3 dni także może być zmęczenie. Pierwszy mecz na wyjeździe wygrał Vistal 29-13 ale to była pierwsza kolejka więc beniaminek nie był do końca skoncentrowany.
Olkusz to beniaminek i raczej pewniak do spadku choć w ostatniej kolejce powalczyli i udało się remis wywalczyć. Z topowymi drużynami przegrywał znacznie, Z Lublinem u siebie 26-42 a z Zagłebiem na wyjezdzie przegrały 19-28. Ale grając na wyjeżdzie miały też porażki 20-26 z Nowym Sączem czy 21-41 z Pogonią.
Jak Gdynianki zagrają dobrze w obronie i przyzwoicie w ataku powinny ten handicap pokryć i wygrać wysoko.
Bet365 będzie na Live miał ten mecz więc emocje będą ogromne.

Więcej tutaj

Badź na bieżąco informowany o nowych kuponach -> zarejestruj się na BetBoast

Mały komentarz:

Jak to było od rana.
Postawiłem 1442zł rano na Vistal. Tzn tak myślałem, bo okazało się ze przekliknąłem się i postawiłęm +9.5 na olkusz.
Wtedy linia handicapu spadła do -8.5.
Napisałem szybko do supportu i byli bardzo mili bo anulowali mi zakład.
Ale niższa linia została.
To niespodziewając się tak niskiej linii zwiekszyłem stawke do 3400 i tyle.

Podsumowując, trzeba było nie anulowac tego +9.5 i zagrać -8.5 i oba by weszły.
A tak serio to to był fuks jakich mało, druga połowa to koszmar jakiś, Olkuszowi wszystko wychodziło, Vistal gral 3 razy w osłabieniu i naprawdę już pogodziłem się z porażką.
Ostatecznie wygrana ale fuksem.
Jednak kasa to kasa.

Przykro mi jak ktos zagrał wyższy handicap i przegrał.
Nikogo do niczego nie zmuszam, raz wejdzie raz nie. Taka to gra.

1 komentarz:

  1. o kurde, zaszalałeś hsbc
    szacunek, masz jaja żeby taką kasę postawić
    jaja albo jesteś głupi :-)

    OdpowiedzUsuń