niedziela, 12 stycznia 2014

12 stycznia - błąd bukmachera, okazja czy głupota?


Apollon - Afroditi (p.nożna kobiet, Cypr) dokładny wynik: 5-0 kurs: 11

Wczoraj trafiłem przypadkiem na kursy meczu w lidze cypryjskiej kobiet.
Tam panuje drużyna Apollonu. Statystyki tej ligi tutaj.
Zakładając, że Apollon wygra do zera, najbardziej prawdopodobne wyniki dla mnie to 5-0, 6-0 i 7-0.
Kursy ładne to spróbowałem.
Dzisiaj już zmieniono większość.

Pewnie wynik będzie inny ale przy takich kursach nawet po 100zł warto było spróbować.
Mecz od 10 na live w Bet365.

Postawiłem 3 kupony, na wyniki 5-0, 6-0 i 7-0.
Skończyło sie 5-0 i trafiony kurs 11.
Ale liczyłem na 6-0 i kurs 23.

1 komentarz:

  1. Dali linie na 6.5 do obstawiana - grać under 6.5?
    Widzę że Afroditi mało traci goli, 5 meczy i stosunek bramek 7-9
    Za to Apollon 5 meczy i 27-1.
    Rzeczywiście Afroditi może nie strzelić gola.

    Ale rok temu grali i było 10-1.
    Ciężki mecz, loteria.

    OdpowiedzUsuń