sobota, 25 stycznia 2014

25 stycznia - kupon na dzisiaj.


Kupon podany tutaj.

1. Ibaeta - Perfumerias Avenida (koszykówka kobiet Hiszpania) typ: hc-15.5 na Avenide wynik: 75-72
2. Granada - Barcelona (p.nożna kobiet Hiszpania) typ: Barcelona mecz 26.01
3. Szwecja - Finlandia (bandy MŚ) typ: Szwecja mecz 26.01
4. Fehervar - Eszterhazy (p.ręczna kobiet Węgry) typ: Fehervar -7.5 wynik: 39-21
5. Piotrcovia - Zagl. Lubin (p.ręczna kobiet Polska) typ: Lubin wynik: 22-33


Stawka: 2000zł
Kurs: 3.4
Przegrana: -2000zł

Avenida gra na wyjeździe ale ostatnio polubiłem koszykówke kobiet w Hiszpanii i wydaje mi się to bardzo dobry typ wart ryzyka. Avenida wygrała wysoko ostatnie 3 mecze, nawet 40 punktami. Pierwszy mecz tych drużyn to wygrana Avenidy 63-47.
Barcelona taki pewniak po ostatnim niespodziewanym remisie 2-2.
Szwecja w bandach najmocniejsza i turniej rozpocznie od wygranej.
Ręczna na Węgrzech tez ostatnio mi dała zarobić to kontuuje, typ przeciw ostatniej drużynie, pierwszy mecz wygrał na wyjeździe Fehervar 37-22 to w domu chyba z 10 wygrają.
Na Zagłebie chciałem handicap dać ale jeszcze nie ma to 5% na podbicie kursu tez jest dobre.


Po meczu:
Głupi mój typ, zamiast na Avenide miało być na Rivas który właśnie zaczął mecz i po 5 min już 16-2 prowadzą.
Po fakcie jestem mądrzejszy. Handicapy to ryzykowne typy. Zwycięstwo 1pkt czy 100 to i tak zwycięstwo tylko za 3pkt.
Ale porażki też trzeba umieć przyjmować na klatę.

Poza tym polecam obserwacji typy na wygraną Zagłebia Lubin (p.ręczna kobiet) w handicapie.
Oraz typ Sveiva - Lye w unihokeju Norwegia typ na 1.

Zagłebie wygrało 33-22 a Sveiva 7-4 więc te typy były lepsze.

3 komentarze:

  1. ja jak zwykle usunę coś z Twojego kuponu i zagram to samo
    usunąłem tą avenide i tak kurs 1.8 został co mi wystarcza
    dzięki, oby wyszło

    OdpowiedzUsuń
  2. hsbc, ja zagrałem tą sveive w unihokeja i szwecje w bandy
    kurs 1.8 a wydaje mi sie pewniaki

    OdpowiedzUsuń