środa, 15 stycznia 2014

15 stycznia - kupon na dzisiaj z BetBoast


1. Dicken - BK-46 typ: handicap -7.5 bramki na Dicken wynik: 37-22

Kurs: 1.8
Stawka: 3750zł
Wygrana: +3000zł na czysto

Więcej tutaj

Dlaczego?
Bwin wystawia na to zdarzenie linie -9.5 a bwin ma ludzi którzy znają się na rzeczy i którzy dają linie na styku.
Dicken u siebie gra bardzo bardzo dobrze. W 12 meczach biland 10-2 a w bramkach 365-278 co daje na mecz średnią wygraną własnie 7.5 golami.
Pierwszy mecz między tymi drużynami skończył się wygraną Dicken na wyjeździe 36-24.
Mecz na Live będzie dostępny na Bet365 od 18.15.
Myślę, że w najbliższym czasie podniosą linię do -8.5 albo nawet do -9.5.

4 komentarze:

  1. powodzenia bo sam też zagrałem za 200

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello.
    Masz świetne typy i bardzo lubię tu zaglądać ale coś tu chyba nie pasuje. Wczoraj w dniu typu umieściłeś kupon na Betboast na kwotę 500zł a dzisiaj wklejasz kupon i wygraną na 3750zł. Możesz to wyjaśnić bo coś tu jest nie tak. Nie chcę cie atakować ale nie wiem czy czasem sztucznie nie zawyżasz wygranych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cześc,
      masz rację, na BetBoast najpierw wkleiłem kupon za 500zl bo taki też zagrałem ale potem wkleiłem ten większy bo jest ładniejszy do pokazania
      zagrałem oba bo wierzyłem że się uda

      dobrze że zauważyłeś, bo nikt do tej pory nie pisał o tym
      nikogo nie oszukuje, czasem poprostu gram 2-3 kupony żeby rozbić stawke na mniejsze

      Usuń
  3. Spoko. Drugi raz nie wchodziłem na BetBoast. Świetna robota i super typy !!! Tylko prośba jakbyś stawiając zakład lub kupon zawsze podawał stawkę za którą grasz.
    Pozdrawiam i powodzenia. Graty :)

    OdpowiedzUsuń