niedziela, 19 stycznia 2014

19 stycznia - kupon na dzisiaj z BetBoast


Okazje złapałem (ale to się okaże)

1. Las Planas - Rayo Vallecano (p. nożna kobiet Hiszpania) typ: Rayo handicap -1.5 gola
2. Lefkothea - Dafni (p.nożna kobiet Cypr) typ: Lefko -4.5,-5.0 gola
3. Athletic Bilbao - Granada (p.nożna kobiet Hiszpania) typ: 1

Moim zdaniem okazyjne typy i kursy.
Rayo gra na wyjeżdzie z najsłabszą drużyną, Pierwszy mecz wygrały 5-1. Tutaj też bedzie pogrom a kurs marzenie.
Lefko gra tez z drużyna która średnio 7 golami przegrywa a Lefkona 2 miejscu w lidze.
Bilbao gra z Granada i wygra wysoko,

więcej tutaj

6 komentarzy:

  1. Lefkothea juz wycofali niestety z oferty
    ale może przywrócą

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze ze sie z rana obudziłem

    postawiłem to samo bez tej cypryjskiej piłki
    postawiłem dużo jak na siebie ale czuje wygraną bo kurs dobry a prawdopodobnieństwo wysokie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bilbao z handi -1,5 za 1,3 tez warto. Więc Rayo -1,5 + Bilbao -1,5 po 2,53 AKO. Wygląda przepysznie. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Przyfasoliłem :)

    Slaviko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, bilbao początkow chciałem -2.5 stawiać ale wkoncu sie pohamowałem i na rayo dałem handicap
      zobaczymy od 12 co bedzei sie działo bo wszystko na live bedzie na bet365

      Usuń
  4. dobra, to ja też postawie puki kurs dobry
    Rayo -1.5
    i Bilbao -1.5

    OdpowiedzUsuń