sobota, 18 stycznia 2014

18 stycznia - kupon na dzisiaj z BetBoast



1. Tjust - Motala (bandy Szwecja) typ: 2 wynik: 2-6 (wygrana)
2. Gustavsbergs - Katrineholm (bandy Szwecja) typ: 2 wynik: 7-4 (przegrana)
3. Iksu - Jonkopongs (unihokej Szwecja) typ: 1 wynik: 9-2 (wygrana)
4. Upsala - Pixbo (unihokej Szwecja) typ: 2 wynik: 2-4 (wygrana)
5. Hasle Loren - Furuset (hokej Norwegia 1div) typ: 1 wyni: 5-3 (wygrana)


Stawka: 2086zł
Kurs: 2.66
Przegrana: -2086zł

Link do kuponu i analizy tutaj.

1. Motala gra na wyjeździe ze słabiutkim Tjustem, pierwszy mecz wygrali 9-3 i żeby walczyć o awans dzisiaj też spokojnie wygrają.
2. Katrineholm gra na wyjeździe, to jest jedyny minus. Wyższy kurs bo typ mniej pewny ale po prostu dla mnie wart ryzyka. Katrineholm dał mi już sporo zarobić i gram na nich często.
3. IKSU to mój pewniak i taki typ że dałbym sobie rękę odciąć że wygrają. Po ostatniej serii porażek tutaj będzie pogrom.
4. Upsalla walczy i ostatnio 3 dobre mecze. Ale skończy się seria i dzisiaj Pixbo, chociaż gra na wyjeździe i pierwszy mecz tylko 4-3 wygrały, to dzisiaj wygrają bezpieczniej. Upsalla spadnie tak myślę.
5. Hasle gra u siebie i to wystarczy na słaby Furuset. Lubie ligi skandynawskie (głownie bandy, unihokej i hokej) bo jakoś mam przekonanie, że Skandynawowie nie sprzedają tylu meczu co gdzie indziej. Poza tym w Skandynawii bukmacherka jest zabroniona.

Aż 5 meczy także bardzo ryzokowny kupon. Potencjalnie porażki mogą być na meczach Katrineholm i Pixbo. Ale wierzę, że się uda.

Komentarz po meczach:

Katrineholm dało dupy i zawaliło kupon. Podświadomie trochę się tego bałem i miałem dylemat między tym meczem a Boltic i źle wybrałem. Szkoda bo kupon był dobry i wszystko pozostałe ładnie weszło.

5 komentarzy:

  1. dzięki że pokazujesz swoje kupony
    i nie przejmuj sie krytyką innych,
    wiele osób stawia to samo co Ty (tylko za mniejsze stawki) i choć czasem nie wejdzie generalnie jesteśmy do przodu
    dobrą robisz robotę, dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. wyrzuciłem ten Katrineholm i też kurs prawie 2 został
    to zagrałem za 200zł
    jak wejdzie hsbc to masz u mnie piwko albo nawet zgrzewke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fuks bo wyrzuciłem jedyny błąd
      wygrałem 200zł
      masz u mnie zgrzewke hsbc, gdzie ją wysłać?

      Usuń
  3. hsbc, a co myślisz o typie w hokeju u20 belgia-bułgaria -10.5 gola na belgie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że powinien wejść
      ale tylko takie moje przypuszczenie
      kasy na to nie postawiłem ale widze na live i jest po 1tercji 5-0 wiec po 3 w dwóch następnych musza strzelic
      raczej sie uda bo po 1t w strzałach 27

      Usuń