środa, 10 kwietnia 2013

Piłka kobiet - czy warto to obstawiać?

Jak pewnie wielu z Was zauważyło, gram dosyć często piłkę nożną kobiet, szczególnie handicapy lub overy. Różnie na tym wychodzę ale myślę, że to dobra droga. Co prawda kobiety są przewrotne ale mi póki co dają zarabiać. No ale bywają chwilę, że się nieźle poprzeklina.

Na wcześniejszych rundach u19 kobiet w piłce nożnej zawsze miałem po jednym błędzie. Najpierw Angielki przegrały 4-5 przez co nie wygrałem 2000zł i przegrałem 600zł (ironia, bo Angielki potem wygrały gładko z węgierkami i dalej 3-0 z Norweżkami). W sobotę przegrałem na Szwajcarkach, które przegrały z Belgijkami (mój całkowity błąd, szwarcajki w meczu nie istniały). Ale patrząc dzisiaj wstecz w ostatnim tygodniu można było naprawdę dobrze zarobić. Żałuję, że dałem się podpuścić niewartościowym kursom przez co nawet nie boli to, że przegrałem kasę, BOLI to że nie wygrałem bo okazja i kursy na inne typy były naprawdę dobre (np na Frencuzki zawsze po około 1,5, na Szkotki po 1.7, na Dunki po 1.5 - wyrczyło tylko to grać).

No ale dodaje do notatek uwagę, aby czekać na następne turnieje kobiet i uważniej, pokorniej wybierać typy, nie być zbyt chciwym i próbować dalej.

A to kupon z wczoraj, niedługo wkleje dzisiejszy:

1. Ukraina - Dania typ: 2 kurs: 1.53 wynik: 0-3
2. Szwajcaria - Francja typ: 2 kurs: 1.4 wynik: 0-4
3. Szkocja - Austria typ: 1 kurs: 1.57 wynik: 4-0
4. Holandia - USA typ: 2 kurs: 1.22 wynik: 1-3
5. Belgia - Rosja typ: 1 kurs: 1.44 wynik: 1-0 (fuksem bo w 87min gol)




Duisburg - Gutersloh typ: 1 kurs: 1.4 wynik: 7-3
2. Sildenfingen - Wolfsburg typ:hc-2.5-3.0 kurs: 1.675 wynik: 0-6


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz