wtorek, 16 kwietnia 2013

17 kwietnia - typy na dzisiaj

Mój kupon:

1. Belgia-Hiszpania (hokej) typ: 1 (zwrot jeśli dogrywka) kurs: 1.2
2. Jena - Frankfurt (p.nożna kobiet Niemcy) typ: hc-1.5 na 2 kurs: 1.7

Ako: 2.04

Franfurt jedna z najmocniejszych drużyn ligi, ostatnio przegrana z Freiburgiem ale walczą o drugie miejsce. Jena słaba, 3 miejsce w lidze więc nie ma spadku. Przegrywają zazwyczaj znacznie, wystarczy spojrzeć na statystyki. Lubie obstawiać ligę niemiecką bo przynosi profity, zobaczymy czy dzisiaj też.
Hokej to najbardziej bezpieczny typ jaki wymysliłem. Od poniedziałku chciałem raczej grać nawet na Belgów w handicapie -1.5 (obecnie kurs 1.72) ale zdecydowalem sie na bezpieczniejszy typ. Hiszpanie jak to hiszpanie, lód widują okazjonalnie stąd tez ich poziom marny. Belgowie niby też nic specjalnego ale jednak mają własną ligę, coś tam grają no i statystyki też przemawiają za nimi.
Hokeja nie stawiałem w tym tygodniu, wyszedłem z założenia ze trzeba poczekac 1-2 kolejki żeby zobaczyć poziom drużyn, teraz już można zaryzykować.

Tutaj informacje z oficjalnej strony. Nie wierze ze Franfurt nie wygra, choc kurs dziwnie sie zachowuje jakby było jakies podejrzane info. Franfurt walczy o udzial w lidze mistrzyn, a to jedyna liga gdzie mozna cos zarobic i sie wypromowac. Jena o nic juz nie gra, nic nie jest pewne ale dołożyłem jeszcze po kursie 2.15


8 komentarzy:

  1. Wisła - Śląsk - obie strzelą
    Rad Belgrad - Zl. Voda - 1

    AKO = 3,48

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weszło :)
      zapomniałem napisać, że buk to bet365.

      Usuń
  2. kurde na frankfurt cos podejrzanie zaczął kurs rosnąć ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiscie dziwnie sie kurs zachowuje
    niby statystyki jasno przemawiają za Frankfurtem ale 2-1 czyl 1-0 to zawsze 3 punkty
    chyba poczekam na live i zobacze z przebiegu meczu

    powodzenia hsbc

    OdpowiedzUsuń
  4. W bwinie na to że obie strzela jest kurs tylko 1.48 zatem gol jeny chyba bardzo prawdopodobny

    czyli franfurt musialby wygrac az 3-1, hm duzo goli jak na niemiecka lige

    OdpowiedzUsuń
  5. M.City-Wigan 1
    Fulham-Chelsea over 2,5
    ako 2,31
    Bet365

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,

    ja dziś zagrałem na szybkiego takie coś:

    Fulham-Chelsea/ +1,5 gola/ 1,25
    WHU-MU/ hc +2,5 WHU/ 1,14

    AKO= 1,42

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam i zapraszam.
    blog: http://typyforseti.blogspot.com
    facebook: http://www.facebook.com/pages/Typy-Forseti/513376825385757?fref=ts

    Kontakt:
    mail: typyforseti@gmail.com
    gg: 47137244

    OdpowiedzUsuń