piątek, 5 kwietnia 2013

6 kwietnia - typy na weekend

Przeglądałem właśnie ofertę na weekend i tym razem jest w czym wybierać (przynajmniej dla mnie).
Jakby ktoś chciał się podzielić typami to zapraszam.
W wątku wyżej po jednym tzw "pewniaku" można dodać.

A oto mój kupon na weekend. Postaram się później wrzucić analizę co i dlaczego. Dużo spotkań bo aż 7 ale każde spotkanie robi kurs więc po prostu zaryzykowałem bo i tak odrzuciłem 3 spotkania.
Wiem, wiem, każde spotkanie to ryzyko porażki. Ale w ten weekend jest tak ciekawa oferta i tak ciekawe spotkania do grania, że trudno było się oprzeć, mimo iż zazwyczaj ograniczam łączny AKO do max 2.5

3 komentarze:

  1. 5.04.2013 godz.18:00


    NK Zagreb - D. Zagreb
    typ.1x
    kurs.2.30
    buk.bet365

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5.04.2013 godz.20:00


      Rouen - Hyeres-Toulon
      typ.AH+8.5
      kurs.1.92
      buk.Pinnacle Sports

      a dla odwaznych Hyeres-Toulon WIN po kursie 4.46

      powodzenia:)



      Usuń
  2. http://ekstraklasa.net/sobotnie-spotkanie-zawiszy-z-arka-mialo-zostac-ustawione,artykul.html?material_id=515ebf14fbaedde57b000000


    tak do poczytania przed weekendem:)

    OdpowiedzUsuń