wtorek, 26 marca 2013

Prawie się udało wygrać 20k

W niedzielę miałem niewiarygodną sytuację.
Po biegach narciarskich sprawdzam ofertę Tobet i ciągle można było stawiać na H2H w zakończonym właśnie wyścigu. Po prostu bukmacher się pomylił i godzinę rozpoczęcia wyścigu ustawił na 1345 podczas gdy wyścig odbył sie o 1245 i skończył kolo 1320.
Wykorzystałem tą sytuację i postawiłem takie oto 2 kupony, znając oczywiście roztrzygnięcia.



Oczywiście wygrałem po czym zleciłem wypłatę 11 000zł. I wypłata była realizacji.
Prawie 30h byłem w nadziei, że może jednak się uda bo widać nikt w tobecie nie zorientował się w pomyłce.

Niestety, w poniedziałek wieczorem anulowano te zakłady i na moim koncie pojawił sie debet -7200zł. No bo oczywiście wcześniej zleciłem wypłatę 11000zł.
Ciągle byłem pełen nadziei, że może tą wypłatę zrealizują.

Życie jednak byłoby zbyt piękne, i w końcu się skapnęli, wypłatę cofnęli i marzenia się śkończyły :-(

Cała ta sytuacja jednak potwierdza, że czasem można znaleść pomyłki u bukmacherów i je wykorzystać.
Po fakcie żałuję, że nie było w niedzielę nic aż tak pewnego abym mógł zagrać za całość konta, które w tym momencie wynosiło 23000zł. Nawet grając za 1.2 lub 1.3 można było całkiem przyjemne pieniądze wygrać a nawet jeśli by potem te 20k cofnęli, to wygrana może by została. Poza tym jeszcze tobet przy stawkach > 2000 stosuje dodatkową akceptację, więc i tak pewnie nie przyjęliby zakładu za 20 000zł.
No ale kombinować zawsze trzeba. Bo kilka razy udało się już takie pomyłki wykorzystać i coś wygrać.

8 komentarzy:

  1. Szczwany lisek... :D, trzeba było spróbować wypłacać mniejsze kwoty, może by coś przelali :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. po fakcie też tak pomyślałem
    pewnie jak zobaczyli zlecenie wypłaty 11k to zaczeli analizować na czym taka wygrana została zrobiona

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja propozycja na dziś:
    Cessena - Padova 1X
    unibet 1.36

    Analiza: Zespoły bardzo blisko siebie w tabeli i można by powiedzieć, że walka o PO rozpoczyna się na dobre. Cessena regularnie wygrywa u siebie z Padovą i wydaje mi się, że dzisiaj będzie podobnie. Dla bezpieczeństwa postawiłem X. Dla odważnych polecam gołą 1 za 2,50 w bet365

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mylący tytuł newsa. Zamiast "prawie udało mi się wygrać 20k" powinieneś napisać "prawie udało mi się okraść buka na kwotę 11k" ;)

    Nawet gdybyś to wypłacił, to potem zostałbyś z debetem. Co wtedy?

    P.S. Nie neguję tego, że błędy powinno się wykorzystywać np. gdy buk zaśpi przy tym, że padł gol czy róg (ach ten bah ;P) ale granie czegoś takiego jak u Ciebie to przegięcie xD

    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  5. tobet betsafe bardzo czesto takie pomylki i w 99% potem sa zwroty takze szkoda grac

    betsafe na 3 4 lidze polskiej co kolejke mozesz wylapac bledne godziny spotkan

    coz z tego jak po 3 4 h rozliczaja jako zwrot szkoda czasu na live predzej mozna ich oskubac zwlaszcza betsyf gol padl a u nich rynki otwarte zaklady rozliczaja jako wygrane ale trzea cale dnie siedziec..

    OdpowiedzUsuń

  6. darmowe 30 zl do buka http://bezoplat.pl.tl/Darmowe-30zl.htm

    korzystajcie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Propozycja na dziś ;)

    Rotherham - AFC Wimbledon HT Under 1.5
    kurs:1.50 bet365

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejny raz udawadniasz, że daleko od gimnazjum Twoje mysli jeszcze nie odjechały...

    OdpowiedzUsuń