środa, 6 marca 2013

6 marca - typy na dzisiaj

5 komentarzy:

  1. Hej,

    ja spróbowałem z kuponem dokładnie takim, jaki w ciągu dnia wrzuciłem na czacie. A więc:

    Cesena-Ascoli/ gol gospodarzy - tu już w 3. minucie było wszystko załatwione, Cesena zdobyła bramkę.
    PSG-Valencia/ -4.5 gola
    Juventus-Celtic/ +1,5 gola

    AKO=1.75.

    Została już tylko LM, zobaczymy co z tego będzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. max, gratulacje. Malymi kroczkami i do przodu:)

    na dzis NBA:
    1) do wyboru typy (w zaleznosci od tego,czy chcecie ryzykowac, czy nie)
    Miami - Orlando - typ Miami handi -9 za 1.31
    lub
    typ na Miami z handi -15 za 1,83

    Orlando druzyna, ktorej nie jestem w stanie rozgryzc. Wystapia prawdopodobnie w najsilniejszym skladzie, takze beda ciut lepsi niz ostatnio. Ostatni mecz wygrali na wyjezdzie 105-102 z rownie slabymi Hornets.
    Wydaje sie,ze Miami nie powinno miec problemow z wygrana i 15 pktami, nie wiadomo natomiast, w jakim wymiarze zagra Lebron - ostatnio nadwyrezyl kostke i trener moze mu dac w ogole odpoczac badz zagra okrojone minuty.
    Gra mistrz z jedna z najgorszych druzyn, przynajmniej nizszy handi powinien zostac pokryty

    2)Minnesota - Wizards typ OVER 181 za 1,43
    mimo ze nie gram zakladow tego typu, to podam typ -ostatnio weszlo:)
    W Minnie brak kontuzjowanego podstawowego centra Pekovica, do tego brak innych kluczowych graczy.Stwarza to wieksze pole do wjazdow pod kosz. Przyjezdzaja jednak Wizards, ktorzy ostatnio odzyli - ale oba zespoly obrony nie maja. Mysle,ze pojedynek bedzie dosc wyrownany (Wizards moga pokusic sie o zwyciestwo),ale dla Minnie to jest jedna z nielicznych szans wygrania jakiegos meczu.
    stawka 3/10
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kleska. Miami wygralo 87-96 - dwa zaklady w plecy. Minnesota wygrala tez, ale 87-81.
      Wyleczylem sie z Overow/underow - raz wpadnie, raz nie.
      Mam nadzieje,ze podalem typy na tyle pozno, ze nikt nie skorzystal:)

      Usuń
  3. Hej Max08

    Mam nadzieję,że utrzymasz tą tendencję....i będziesz trzymał się tej strategii....Pamiętaj !!!....mniej zdarzeń.....bo to ważne...a po czasie stwierdzisz,że tak też można......wróć....a nawet trzeba !!!.Co prawda ja.....opuszczam wszelakie puchary..itd...bo tu też różnie bywa !!.....ale oczywiście moje gratulacje za trafny kupon !!!...hej.....do usłyszenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,

    no w końcu przełamanie po 3-4 nietrafionych kuponach. Zobaczymy co będzie dalej :)

    Zagrałem mniej zdarzeń na kuponie, właśnie po Twoim ostatnim wpisie Kebesz, no i mam nadzieję było to dobre posunięcie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń