czwartek, 27 września 2012

27 września - typy na dzisiaj

8 komentarzy:

  1. Dzisiaj słabiutka oferta.Można naładować akumulatory na weekend :)

    http://obstawiam1x2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze dzisiaj bedzie lepiej :)

    Tenis:

    Adrian Mannarino - Edouard Roger-Vasselin - 1
    Grigor Dimitrov - Richard Gasquet - 1
    Gilles Muller - Josselin Ouanna - 1
    Ivo Karlovic - Milos Raonic - 1

    Total: 5.08 w bwin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorry pomylka...tak to jest jak obstawia sie w pracy ;)

      Tenis:

      Adrian Mannarino - Edouard Roger-Vasselin - 1
      Grigor Dimitrov - Richard Gasquet - 2
      Gilles Muller - Josselin Ouanna - 1
      Ivo Karlovic - Milos Raonic - 2

      Total: 5.08 w bwin

      Usuń
    2. hehe no właśnie tego gasketa patrzę i mówię sobie, że jak stawiasz na dimitrova to musisz wiedzieć o czymś, o czym ja nie wiem :)

      grasz ciekawe mecze, będą emocje :) tak czy siak, powodzenia.
      ja dzisiaj sobie daję spokój, pooglądam sobie coś na piątek/weekend

      Usuń
    3. po wczorajszych wpadkach to wiem tyle, ze nic nie wiem ale gram dalej ;) dzieki i rowniez powodzenia w typowaniu!

      Usuń
  3. jednak coś mam, żyłka hazardzisty zwyciężyła :)

    https://www.efortuna.pl/pl/strona_glowna/nahled_tiketu/index.html?ticket_id=OTk5MTIyMjcxNTQ3MDAwMDqvRj6Of3AsUbpJy88%3D&preview=hide_code&shadowbox=1

    kurs 12,66

    oszalałem? być może :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, jak mawiał mój fizyk, nie ma cudów. Ładujemy akumulatorki, jak słusznie wspomniano wyżej ;-)
    Sorka za zaśmiecanie forum takim shitem, jak to wyżej :-(

    OdpowiedzUsuń