wtorek, 25 września 2012

25 września - typy na dzisiaj

25 komentarzy:

  1. Witam,

    wczoraj miałem chwilę, dlatego wrzuciłem swój niedzielny kupon w formie linka, dla potwierdzenia złożenia zakładu.

    Real Madryt wczoraj dopełnił formalności i zamknął mi kupon po świetnym kursie AKO < 10.00 PLN.

    Udało mi się jeszcze w międzyczasie stworzyć na poniedziałek kolejny zakład, ale znów brak czasu nie pozwolił mi podzielić się nim na blogu.

    Dlatego ponownie robię to dopiero teraz:

    http://imageshack.us/photo/my-images/717/bwiny.png/

    Mam nadzieję, że gospodarz Hsbc będzie łaskawy, i zaliczy mi te dwa kupony w drodze do miliona :)

    Pozdrawiam,
    Max.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Max no Ty chyba zartujesz,sam pograles z nikim sie sie nie podzieliles typami,ja tez pogralam fajne typy po duzych kursach!!!w imie czego admin ma Ci zaliczyc te kupony co?tu chyba chodzi o to zeby dzielic sie z INNYMI swoimi typami!!!

      pozdrawiam

      zyczliwa:)

      Usuń
    2. Witam

      Żeby było ok nie pije tu do Max-a tylko piszę ogólnie. Mam propozycję -może dobrą może złą w każdym razie do dyskusji - aby organizator wprowadził zapis w regulaminie aby typy były zawsze zamieszczane tu na tej stronie ogólnej lub w zakładkach - jak ktoś już się jej dorobił - przed pierwszym zdarzeniem na kuponie. Tak sobie myślę że przecież można puścić pare kuponów i w zależności czy wejdą czy nie po fakcie nagle można wyciągnąć i powiedzieć że nie zdążyłem wcześniej ich zamieścić (Przykładowo puszczam kupon i wchodzi mi na początku parę trudniejszych zdarzeń i jak jestem pewny łatwiejszych typów to nagle wyskakuję z publikacją - myślę że jest to nie fair postawa). No i oczywiście aby były grane naprawde choćby po minimalnej kwocie - powiedzmy sobie szczerze minimalne kwoty są to zazwyczaj złotówkowe kwoty - bo to jednak bardziej daje każdemu z typujących do zastanowienia. Oczywiście na życzenie organizatora można przedstawic oryginalne kupony

      Usuń
    3. Hej,

      jak najbardziej, zgadzam się z Tobą 'życzliwa' i 'keres'. Zasady są jasno określone. Swoje kupony podparłem jednak screenami, na dowód że je zawarłem. I napisałem wyraźnie, że po prostu nie zdążyłem. I tyle w temacie z mojej strony.

      Chciałem pozostawić w geście gospodarza Hsbc decyzję czy zaliczy mi te dwa kupony w drodze do swojej zakładki, nic poza tym. Jednak 'życzliwa' Ty już podjęłaś decyzję, lamentując od razu jakbyśmy grali co najmniej o złote majtki.

      Dlatego też aby nie robić żadnej 'boruty', ponieważ jasne są reguły, proszę o nie akceptowanie moich kuponów (udowodnionych) i niezaliczenie ich do trzech trafionych sztuk, aby dorobić się swojej zakładki.

      Myślę, że jest to zrozumiałe.

      Pozdrawiam,
      Max.

      Usuń
    4. Max szkoda,ze to tak odebrałes,ale juz koniec gadania,bierzemy sie wspolnie za typownie,a tak na marginesie,to dobra mysl z tymi "złotymi majtkami" jak Cie uraziłam SORKI:):)

      pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Wielka szkoda ze nie pojawiły sie na blogu, szczególnie ten z AKO <10.00

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój kupon na dzisiaj:
    Radwańska - Jankovic 1 1,3
    Schalke - Mainz 1x 1,11
    Eint. Frankfurt - Dortmund 2.drużyna strzeli gola 1,19
    Bayern - Wolfsburg 1 1,20
    AKO 2,06 w Fortunie

    Mario

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję, powchodziło jak w masełko :)

      pozdrawiam

      Usuń
    2. Dzięki, rzeczywiście łatwo poszło. Oby tak dalej. HSBC to pierwszy kupon do miliona ;-)

      Mario

      Usuń
  4. I znowu zabawa od nowa i znowu tenis :)

    Caroline Wozniacki - Daniela Hantuchova - 1
    Agnieszka Radwańska - Jelena Jankovic - 1
    Gael Monfils - Kevin Anderson - 1

    Total: 2.40 w bwin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy gratuluję i biję się w pierś.
      każdy kupon, który wchodzi, to przecież dobry kupon! :)

      Usuń
  5. sorry, kolego, ale tutaj to jestem sceptyczny do granic.
    woźniacka umiera - ostatnie dwa tygodnie gra mecz za meczem. wczoraj z Jovanovski ledwo-ledwo. a Hantuchova lubi twarde korty i jest zdecydowanie bardziej świeża. ale to i tak jest w miarę ok, jeżeli porównać z Monfilsem.

    To nie jest ten Monfils, obecny jego ranking to ok. 40 miejsca a i tak moim zdaniem jest lekko ten ranking zawyżony. facet ma chyba nadwagę, zero dawnej gibkości i dynamiki, po kontuzji jest słaby.pociesza, że Anderson też nie jest wielki. A Radwańskiej nikt nie widział na korcie od paru tygodni. No ale ona lubi Tokio, więc typ na nią może wejść.
    ale i tak wszystko w rękach szczęścia, wiadomo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje gio, tez widzialem wczorajszy meczyk Wozniackiej i gdyby nie opatrznosc boska, ktora nad nia czuwa (w postaci deszczu) to wczoraj byla na dobrej drodze aby przegrac z Jovanovski ale tak sie sklada, ze widzialem tez mecz Hantuchovej i wcale nie zrobila na mnie pozytywnego wrazenia. Tak jak powiedzial komentujacy Karol Stopa, nie wypominajac Hantuchovej wieku chyba swoje najlepsze lata ma za soba.
      Monfils ostatnio (w Metz) pokonal paru lepszych od siebie wiec licze, ze utrzyma forme no a Radwanska mimo spadku formy jest w stanie pokonac kazda w tym turnieju (no moze poza Azarenka, bo Sharapova jest krotko mowiac slaba). Zobaczymy jak bedzie, poki co wszystko do przodu a Monfils jutro :)

      Usuń
    2. no zobaczymy, swoją drogą ten Stopa miły gość, ostatnio był prezenterem na PeKaO Szczecin Open i miałem okazję zamienić z nim parę słów, naprawdę świetny facet :) jednak lepiej go słuchać niż oglądać, zdecydowanie :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Matys
    6 kupon w drodze do miliona
    Eintracht - Borussia typ:2(remis-zwrot) kurs 1.35
    Torino - Udinese typ: X2 kurs: 1.50
    Milan- Cagliari typ: 1 kurs: 1.19
    Betis- Atletico Madryt typ: 2 (remis-zwrot) kurs: 1.60

    Łączny kurs: 3,86 stawka 5575 j
    bukmacher: Fortuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widze lubisz emocje,Milan jest w totalnej rozsypce a Cagliari to calkiem niezla ekipa,przy kursie 1.19 to nigdy bym tego nie zagral,ale powodzenia!

      Usuń
    2. Po remisie bvb kurs zmalał już do poziomu 2,8.
      Ja z kolei mam wątpliwości co do Betisu - świetnie gra u siebie, a Athletico bywa chimeryczne - pokazali to w tamtym sezonie, a w tym mają właściwie identyczny skład poza brakiem Salvio, stąd i w tym roku mogą nieraz niemiło zaskoczyć :)
      powodzenia anyway

      Usuń
  7. Matys
    Czy ja musze załączać kupon, czy gdzieś je przesyłać???

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepiej ja mi na maila bedziesz słał to do zakładki bede wklejał twoje typy + screen kuponu

    musze sprawdzic historie twoich kuponow, jesli naprawde 5 kuponow z rzedu trafiłes to jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  9. taki smakołyk:

    25/09/2012 Sassuolo v Vicenza
    (Suma goli) over 2,5 kurs: 2.05 (BET365)

    "diagnoza":

    ostatnie mecze (gospodarz Sassuolo)
    21.01.12 Sassuolo Vicenza 4:2
    20.09.10 Sassuolo Vicenza 2:1
    23.01.10 Sassuolo Vicenza 2:1

    ostatnie 5 spotkań obu ekip w tym sezonie (over'owe zakończenia):

    Sassuolo 4 z 5
    Vicenza 4 z 5

    Dodatkowe smaczki:
    - bukmacherzy podbijają kursy na over'a - niczym nie poparte...
    - ekipa, która ma niesamowite rozpoczęcie sezonu (5xwin!) gra u siebie i będzie miała tzw. 'nogi z waty', co powoduje wątpliwości lidera Serie B, czy będzie 6 win... a gdy tak się dzieje, to obudzić może jedynie stracona bramka... optymistyczny wariant: od 0:1 (do przerwy powinni wyrównać) a FT, to zdecydowane 2:1

    kurs warty grzechu i zagryzania paluchów :)

    wygrać każdy może!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, Max, że nadal robimy te same byki :/

      zobaczcie, powchodziły "byki" a ten mój super tip zrobił kuku, dobrze, że za grosze zagrałem, a mogło być ponad 900 zeta:

      http://www.postimg.com/86000/photo-85035.jpg

      na pocieszenie weszły konie:

      http://www.postimg.com/86000/photo-85037.jpg

      jutro wygramy dużo więcej :D

      pozdr,
      bonusa

      Usuń
    2. Hej,

      no niestety, ściągnąłem mecz, który miał być 'smakołykiem', a nie poszło :) Ale cóż.

      Może dziś coś wpadnie:)

      Pozdrawiam,
      Max.

      Usuń
  10. Hej,

    na dziś zagrałem krótki zakład. Ściągnąłem spotkanie Sassuolo-Vicenza, jednak zagrałem tylko +1,5.

    Mój zakład na dziś:

    Sassuolo-Vicenza/ +1,5 bramki w meczu (1,3)
    Livorno-Citadela/ +1,5 bramki w meczu (1,3)
    Energie-Paderborn/ padnie bramka w II połowie (1,25)

    AKO= 2,11. Zagrane w Bwinie.

    Pozdrawiam,
    Max.

    OdpowiedzUsuń
  11. https://www.efortuna.pl/pl/strona_glowna/nahled_tiketu/index$5335-controlTicket.html?control_ticket_id=3355622696262100&protection_code=8439&shadowbox=1

    kurs 5,09

    https://www.efortuna.pl/pl/strona_glowna/nahled_tiketu/index$5335-controlTicket.html?control_ticket_id=3355622685394000&protection_code=4434&shadowbox=1

    kurs 4,69

    gra muzyka, zobaczymy czy powpełzają. następnym razem postaram się udostępnić sporo czasu przed rozpoczęciem, a nie w trakcie trwania zdarzeń; może ktoś zechce skorzystać :)
    pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń