poniedziałek, 17 września 2012

17 września - typy na dzisiaj

Dla potrzebujących emocji otwieram posta z typami na dzisiaj.

Ja niestety po ostatniej stracie prawie 50% na koncie muszę trochę ochłonąć i robie sobie 1-3 dni przerwy. Pewnie jutro dopiero zagram.

Najgorsze dla gracza jest gdy popadnie w pyche i samouwielbienie po serii wygranych. I tak niestety poraz kolejny ze mną było. Udało się wygrać więcej kasy i zamiast spokojnie grać, rzadko i za więcej to grałem znowu codziennie i efekt jest jaki jest.
Dodatkowo moje tasiemnce z soboty też świadczą o mojej chciwości i żądzy pieniądza.

Najlepsze jest to, że dwa moje z typów czyli Viborg i Atletico Madrit w piłke ręczna na rzucenie większej liczby bramek z którejś z połów, czyli typy których byłem bardzo bardzo pewny - nie weszły.
Dlaczego? Jasne, że można mówić o pechu albo po fakcie szukać wytłumaczenia.
Moim zdaniem, sam sobie jestem winny. To są pierwsze kolejki, gdzie zespoły są jeszcze w fazie przygotowania do sezonu, niekiedy przetrenowane i takich meczy nie powinno sie typować.

Patrząc wstecz, w weekend można było spokojnie zarobić 60-100% i mieć tyle kasy więcej. Mam 45% mniej co oznacza, że aby wrócić do stanu z poprzedniego tygodnia musiałbym zagrać za wszystko i to z kursem 1.8.

Widzicie, dlaczego trzeba ostrożnie grać i szanować pieniądze? Moja ostatnia gra jest żywym przykładem jak nie powinno się robić. Chciwość, pycha, brak pokory, nadmierna pewność siebie - to wszystko nie jest pożądane w bukmacherce, kończy się zazwyczaj podobnie i źle dla gracza.

Mam nadzieję, że czytający to wezmą to sobie do serca i nie będą powtarzać moich błędów.

5 komentarzy:

  1. Tak najczęściej bywa w bukmacherce, raz się wygra, raz się przegra. Jednym słowem - życie.

    Jednak każda porażka daje naprawdę dużo, sam to wiem. Niby człowiek przed grą wiele czyta, ustala sobie wiele zasad o których najczęściej się zapomina. Dopiero po porażce możemy się czegoś nauczyć, mam nadzieję, że się teraz odbijesz. Fajnie, że prowadzisz bloga, wyciągasz wnioski. Życzę powodzenia w dalszym typowaniu, pozdrawiam.

    P.S. Pewnie wielu pomimo przeczytania twojego posta twe błędy powtórzy, niestety czasem trzeba się sparzyć, może to wyjść później na dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki hsbc za dzielenie sie swoimi radami i wnioskami z obstawiania...szkoda, ze to tak duzo Cie kosztuje ale mam nadzieje, ze od tej pory rowniez i Ty bedziesz sie trzymal swoich zelaznych regul, wypije za to ;)

    a to moje typy na dzis:

    Pilka kopana (liga turecka):
    Besiktas - Elazigspor (Besiktas lub X)
    Orduspor - Kayserispor (Orduspor lub X)

    troche tenisa:
    Malek Jaziri - Brydan Klein (AUS) (Malek Jaziri)
    Albert Montanes - Potito Starace (Albert Montanes)
    Andrej Martin - Robin Kern (Andrej Martin

    Total: 3.20 w bwin

    pozdro,
    klx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z reguły nie cierpię z powodu dużych przegranych,ponieważ zawsze tłumaczę sobie,że przegrałem tylko 100 zł.Od takiej właśnie sumy, zaczynam od początku.Lekko przyszło,lekko poszło.Pozdrawiam wszystkich i życzę sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  4. typy na dzisiaj:

    Mo - Stabaek 2 - 1 - 1,80
    CS Buftea - FC Sportul Studentesc - 2 - 1,55
    Umea - Degerfors - 2DNB - 1,50
    ako - 4,19

    ar.

    OdpowiedzUsuń