środa, 20 lutego 2013

polecany bukmacher - bet365?

Ostatnio kebesz prosił, abym podzielił sie swoimi doświadczeniami odnośnie Bet365, co też czynię.

Rozpoczynałem swoją przygodę z bukmacherką od buka naziemnego czyli Fortuny (wtedy to byla Profesjonał). Potem grałem również w STS-ie, Totomixie i Tipsporcie. Czasy te wspominał miło bo nie ma co ukrywać, gdy się wygra jakąś konkretną kwotę to miło jest przyjść do okienka i odebrać np 6000zł. Mina innych ludzi, którzy akurat są w kolekturze jest bezcenna :-)

Z czasem jednak, gdy internet stał się bardziej powszechny, dostęp do informacji lepszy, człowiek leniwszy - zainteresowałem się bukami internetowymi.
Początkowo grałem BWIN-nie, którego bardzo polecam. Bonus 100zł chyba teraz dają, oferta szeroka, kursy bardzo atrakcyjne - więcej tutaj.

Tam grałem dobre 3 lata, jednak z czasem jak udało się całkiem sporo wypłacić to nałożyli mi limit 300zł na zakład. Jasne, że ominąłem to zakładając konto na kolege, któremu odstąpywałem za to 50zł miesięcznie. Także Polak potrafi i obejdzie każdy nałożony limit.

Potem przypadkiem trafiłem na Bet365 i pierwsze co mnie przyciągneło to oferowany bonus 200zł..

Zalety, o których moge z czystym sumieniem napisać teraz, po 4 latach doświadczeń:
- bardzo szeroka oferta, lepsza nawet niż w bwin-ie (na sporty takie jak moje ulubione czyli floorball(unihokej), bandy czy p.nożna lub siatkówka kobiet)
- wysokie limity czy możliwość grania dużymi stawkami (p. nożna to już wogóle, kupon za 10 000zł to nie problem postawić)
- najprawdopodobniej najlepsza oferta LIVE
- dodatkowy bunus +100zł za zakład z komórki
- bardzo dużo relacji LIVE (transmisje z meczy piłkarskich, siatkówki, ręcznej itd.)
- brak opłaty za wpłatę z karty kredytowej (chyba jedyny bukmacher, większość bierze za to 1,9% o wpłaty)
- często lepszy kurs na handicap azjatycki niż na spotkanie (np. Barcelona-Sevilla, na 1 kurs 1.18 na hc-0.5 kurs 1.19)
- bonusy lojalnościowe (bwin daje punkty b'inside ale po ostatniej zmnianie już mało można ich zdobyć i wymienić na kase, bet365 daje w zależności od uznania lub obrotu na koncie bonusy lojalnościowe w wysokości 50-200zł
- wpłaty głownie przez Moneybooks(obecnie Skrill) a potem bezpośrednio z banku
- wpłaty natychmiast, bez opłat
- wypłaty na to samo konto z którego została dokonana wpłata, przy czym wypłata na karte bez opłat ale juz przy wypłacie na MB to MB pobiera oplate w wysokości 7.45zł za wypłate na konto (ma to swoje zalety, wypłaty z MB nie są możliwe do zweryfikowania przez bank oraz US, nie ma nigdzie informacji że to jest wygrana od bukmachera)

Wszyscy, którzy grają w bukach naziemnych boją sie tego, że granie u buków internetowych w Polsce jest nielegalne. I to jest prawda. Ale US nie jest obecnie w stanie zweryfikować źródła dochodu(przy wypłatach przez MB). Bank też tego nie zgłasza do US o ile miesięcznie lub jednorazowo nie robi się przelewów większych niż 10 000 Euro (fajnie byłoby mieć taki kłopot, prawda?). Ale wtedy też spokojnie, można sobie to podzielić na mniejsze kwoty i przelewać na różne konta.

No i wogóle, jeśli już zarabia się duże kwoty u buków, to aby opóźnić limitowanie konta, warto robić mniejsze wypłaty a częściej i starać się nie przekraczać np kwoty 20 000zł miesięcznie i jednorazowo nie więcej niż 5000zł (ale to takie moje zasady).

Jeśli ktoś myśli o założeniu konta w Bet365 to zachęcam do skorzystania z mojej propozycji Cashbask'u. Zwracam 20% wpłaconej sumy w przypadku niepowodzenia w typowaniu, więc lepiej dostać te 20% niż nic, prawda?

To tak ogólnie, jeśli ktoś miałby jakieś pytania czy wątpliwości to z przyjemnością odpowiem. Tutaj kontakt do mnie: hsbc.velleda@gmail.com

A najlepiej jak inni też podadzą swoją opinię o Bet365, wtedy bardziej wiarygodne to będzie bo niektórzy mogą odnieść, że robię kryptoreklamę tego buka.


13 komentarzy:

  1. ja nie mam karty kredytowej wiec zawsze przez skrill wpłacałem
    niestety nie wypłacałem jeszcze więc dobrze wiedzieć że 7zl biora, czyli co? lepiej robic mniej a wieksze wyplaty tak?

    na becie zarejestrowałem sie za namową hsbc i w sumie nie narzekam, zawsze sa kursy na to co chcę zagrac ale w moim przypadku LIVE mnie trochę pogrąża, bo co wygram w sobote i niedziele to potem przegram na live

    takze ja odradzam granie live, to jest złudne i często buki podpuszczaja niskim kursem

    ale dobrze jest ogladac relacje live i zobaczyc jak dana druzyna gra, w przyszlosci ma sie wieksze pojecie czy warto na nich stawiac czy nie

    OdpowiedzUsuń
  2. mam konto w becie i jestem zadowolony
    nikt mi nie zabiera podatku jak w fortunie czy totomixie
    kursy dobre, problemow z wyplata i wplata nigdy nie miałem
    ale nie wyplacalem wiecej niż 500zł i narazie wiecej wplacilem niz wyplacilem

    no i dostalem 2 razy bonus lojalnosciowy, 50 i 100zl
    mimo iz obrotu duzego nie mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    Potwierdzam to co napisał hsbc, również posiadam konto w bet365 - duży wybór oferty (czasem korzystniejsze kursy- np. azjany) w porównaniu z bwin czy bet-at-home z których zrezygnowałem, szybka wpłata przez skrill do 15 min, przy wypłacie kasa jest na koncie max na 2 dzień roboczy....
    W sumie hsbc w pełni opisał tego bukmachera, mogę się tylko z tym zgodzić :-)
    pozdrawiam
    Roki

    OdpowiedzUsuń
  4. ja gram w fortunie bo lubie i jestem całkowicie czysty ze skarbówką
    ale zamierzam niedługo spróbować w internecie
    i jak tak czytam wasze komentarze to bet wydaję się warty założenia konta
    dzieki na informacje

    OdpowiedzUsuń
  5. nie polecam beta jeśli ktoś chce grać surebety
    mi nałożyli limity 100zł po tym jak wygrałem u nich w ten sposób w 4 miesiące prawie 10 000
    a nic nieuczciwego nie robiłem

    napisali, że podejrzewają profesjonalnego gracza i niestety muszą zlimitować mi konto

    polecam pinnacle,betfair lub bah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granie surebetów, powoduje problemy u większości buków, teoretycznie zakład jak każdy inny, ale buki są wyjątkowo na nie uczulone;(
      pzdr

      Usuń
  6. W necie gram już od kilku lat, zaczynałem od Expekt, później był Bwin, Sportingbet, Betsafe, BetAndHome, Betssafe, Bet365, Pinnacle, Marathon. Jeśli chodzi o ofertę zakładów, to bet365 w mojej opinii, oferuje najszerszy wachlarz możliwości z całkiem fajnymi kursami. Z tych wymienionych przeze mnie buków jedynie Pinnacle ma lepsze kursy, ale tam gram głównie AH i O/U, czasem zdarzy się, że Expekt ma jakiś wyższy kurs, dlatego ograniczyłem swoje granie do tych trzech buków (Bet365, Pinnacle, Expekt). Największą porażką okazał się Marathon - buk nastawiony wybitnie na przegrywających, wydoiłem z nich ledwie 250 EUR i zlimitowali mnie, po tygodniu grania, do 1EUR na zakład.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. dla lubiących grac niższe polskie ligi polecam tobet lub nordicbet bo to ten sam bukmacher
    naprawde ciekawy bukmacher, dobre kursy
    tylko ze limity niskie ale czesto pozwalaja grac te ligi za kwoty do 2tys

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam
    Mam pytanie co do wypłat przez Skirll, otóż czy przy wypłacie dane z konta w Skirll muszą się zgadzać z danymi konta bet365 tak jak podczas wpłaty, czy mogę wypłacić na inne konto ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem to wyplata jest na to konto z ktorego wplacono
      to sie tyczy wszystkiego czyli wplaty ze skrill, karty czy z banku
      takze chyba tego nie zmienisz

      mozna napisac do supportu ale watpie, zawsze to samo odpisuja

      Usuń
    2. no właśnie ja nie wpłacałem ani ze skirll ani z żadnego banku, depozyt składałem za pomocą paysafecard, i nie wiem czy teraz musze założyć swoje konto skirll czy będe mógł wypłacić na konto kolegi

      Usuń
  9. skoro z paysafe to wydaje mi sie ze wystarczy do nich napisac i podac dane konta do przelewu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok dzięki za pomoc, po niedzieli napisze do nich i zapytam co i jak

      Usuń