środa, 13 lutego 2013

Bonus lojalnosciowy bet365 - 200zł

Miły prezent dostałem dzisiaj od Bet365.
Od prawie 4 miesięcy nie dostałem żadnego bonusu także wreszcie się doczekałem.

A dostałem takie coś:

Witaj Hbsc99
W ten weekend odbędą się fantastyczne wydarzenia na żywo, w tym mecz towarzyski Polska v Słowacja. Chcielibyśmy Ci pomóc w dobrej zabawie, oferując darmowy bonus w wysokości 200 PLN. Depozyt nie jest wymagany, nie ma żadnych dodatkowych zobowiązań. Aby ubiegać się o bonus, wpisz kod oferty 41XXXXXX29 wybierając Użytkownicy, Oferty, Sporty, a następnie Wprowadź kod oferty. Pamiętaj, że będziesz musiał zagrać za kwotę bonusu trzy razy, przed dokonaniem wypłaty.
Możliwe, że duże obroty na moim koncie sprawiają, że tego typu bonusy często dostaje. Możliwe, że Bet uznaje, że taka zachęta to szansa aby gracz wpłacał więcej i widzi we mnie szanse na zarobek. Jak dają to korzystam.

2 komentarze:

  1. Witam!rowniez dostaje bonusy od bet365.przykladowo za styczen dostalem 180 zl.ale obrot mialem na poziomie 48 tys.zl.! za ten miesiac na razie 60 zl.po obrocie 12 tys. do tej pory.takze niewiele.
    grajcie single po kursie ok.2 bo tylko tak moim zdaniem da sie zarobic i progresja.CHRIS

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem że głównie bonus od obrotu zależy, wcześniej też tak miałem
    ale ostatnio obrotu mega nie mam, wpłacać też nie musiałem za dużo a mimo to na zachęte dali

    ale fajnie, miłe uczucie dostać coś za darmo
    choc zdaje sobie sprawe ze to tak jakby marchewke mi dali, 200zl dali liczac ze wplace im potem kilka tysięcy

    single ok.2 czy 2-3 spotkania o lacznym kursie 2 - tez uwazam ze to najlepsza metoda

    najgorzej grac po 2zl i liczac ze wygra sie kilka tysiecy, sumarycznie tych dwójek nazbiera sie tyle ze potem jak czlowiek sie zastanowi to żal ze nie poczekał i nie zagrał raz a porządnie

    OdpowiedzUsuń