sobota, 8 lutego 2014

8 luty - kupon na dzisiaj (Soczi 2014 czas zacząć)


1. Jonkopings - Endre (unihokej Szwecja kobiety) typ: 2 kurs: 1.3 wynik: 3-6
2. Oviedo - Ath. Bilbao (p.nożna kobiet Hiszpania) typ: 2 kurs: 1.35 wynik: 0-0
3. Las Planas - Valenica (p. nożna kobiet Hiszpania) typ: 2 kurs: 1.33 wynik: 0-2

Stawka: 940zł
Kurs: 2.2
Przegrana: -940zł
Pewność: 7/10

Więcej kuponów tutaj

Endre mimo że gra na wyjeździe powinno wygrać. Oglądałem ich kilka ostatnich meczy, jeśli nie odpuszczą to nie będzie niespodzianki.
2 kolejne typy to piłka nożna kobiet z Hiszpanii. Bilbao gra dzisiaj czyli 8.02 o 11.45. Kurs podrósł znaczy że może być coś na rzeczy ale i tak jestem przekonany co do ich wygranej.
Valencia gra jutro ale z ostatnim Las Planas i do jutra kurs pewnie do 1.2 spadnie.

PS:
Ciekaw jestem startu Justyny dzisiaj, aż specjalnie doładowałem konto w fortunie i zagrałem to co borat czyli zwyciestwo z slabą Tchekalievą.
Ale może nawet o pudło będzie walka, gorąco na to liczę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz