piątek, 22 listopada 2013

23 Listopada - powrót po długiej długiej przerwie

Cześć,

Wiem, że praktycznie nikt już tutaj nie zagląda.
Ale tym którzy jednak zbłądzą i zawitają tutaj chciałbym coś pokazać.

BetBoast <-- tutaj link


Portal dla ludzi którzy bawią się bukmacherką, chcieliby z tego mieć zysk itd.

Możliwości:
- pokazanie swoich realnych kuponów
- śledzenie wartościowych graczy
- duże możliwości filtrowania kuponów
- duże możliwości wyciągania statystyka dla użytkownika
- najważniejsze, powiadamianie o nowych postawionych kuponach (według ustawionych wartości minimalnych)

poza tym proste, przejrzyste i może sie spodobać

Ale to trzeba samemu zobaczyć, przeklikać, ocenić.


Sami zdecydujecie ile to jest warte, czy się przyda i czy warto używać.

Pozdrawiam,

I do zobaczenia na moim nowym portalu BB


5 komentarzy:

  1. W BB zainwestowałem w grudniu zeszłego roku. Pieniądze rosną, coś tam się dzieje, zleciłem wypłatę 15 lipca i czekam. Kasy na koncie nie ma, mam nadzieję że się doczekam. W tym tempie to zainwestwane pieniądze odzyskam najszybciej po dwóch latach od rozpoczęcia. A gdzie zyski?

    OdpowiedzUsuń
  2. co masz na mysli piszac o BB kolego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak to logo wskazuje, pisałem o BannersBroker.com

      Usuń
  3. hej hsbc,
    dobrze Cie widziec

    przejrzałem strone, całkiem fajna
    moje komentarze przesłałem na priva

    może tam już nie bedzie takiego szczeniactwa i wuglaryzmu jak tutaj na czacie
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe,

    teraz zrozumiałem skąd mam te logo

    nad własnym pracuję ale litery BB są popularne więc może to wprowadzać zamieszanie

    OdpowiedzUsuń