wtorek, 20 listopada 2012

20 listopada - typy na dzisiaj


14 komentarzy:

  1. https://www.efortuna.pl/pl/strona_glowna/nahled_tiketu/index.html?ticket_id=Mzk5MDEyMzI1NDUzNzYwMDpa9buLmTPjGnpIj6I%3D


    https://www.efortuna.pl/pl/strona_glowna/nahled_tiketu/index.html?ticket_id=Mzk5MTUyMzI1NDU3MDIwMDoXAUU9hmYAS1BXbg0%3D

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.efortuna.pl/pl/strona_glowna/nahled_tiketu/index.html?ticket_id=OTk5MzMyMzI1NDgxNTMwMDpY81Zn5zY2P0eY6TU%3D

    zobaczmy, czy karta sie odwrocila ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myslę, że warto przeanalizować dzisiaj te spotkania, pod kątem gospodarzy. Świadomie nie podaję co gram, bo wtedy najczęściej przegrywam, ale coś z tego wybiorę ;)
    Najbardziej spadł od południa kurs na Bradfort - ponad 6%.
    Kursy aktualne z Bwin

    Oczywiście Anglia ;)
    League One
    20/11/12 20:45 Tranmere - Walsall 1.72 3.40 4.50

    League Two
    20/11/12 20:45 Fleetwood - Accrington 1.70 3.30 4.75
    20/11/12 20:45 Gillingham - Exeter 1.62 3.40 5.25
    20/11/12 20:45 Bradford - Plymouth 1.67 3.50 4.60
    20/11/12 20:45 Port Vale - Bristol Rovers 1.63 3.60 4.75
    20/11/12 20:45 Rotherham - Wycombe 1.53 3.60 6.00
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Do HSBC nie przejmuj się tymi głupimi komentarzami niektórych ludzi. Graj swoje.

    Oczywiście że nie wszystko wchodzi ale taki jest sport. A te leszcze jak znają się bardziej na 3 lidze Hokeja to niech sami obstawiają a nie Barcelone :P WIN

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,

    dopiero wróciłem do domu i zdążę jeszcze podzielić się swoim zakładem na dziś. Wcześniej nie mogłem.

    Insbruck-Wiedeń/ 2 (łącznie z karnymi i dogrywką) (hokej) - ściągnąłem od gospodarza Hsbc i Spekulanta :)
    Benfica-Celtic/ -3,5 bramki
    Galatasaray/ strzeli
    Albion-Brechin/ +1,5 bramki (3 szkocka).

    AKO= 2,06. Powodzenia.

    Pozdrawiam,
    Max08

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej,

    Hsbc gratuluję. Pięknie wszedł Ci wczorajszy hokej. Mam nadzieję, że dziś do końca kuponu będzie na 'zielono'.

    Mnie znów się wczoraj udało, fajny kurs do przodu. Miałem furę szczęścia, ale to w bukmacherce jest niezbędne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam

    Trochę koszykówki, piłki kopanej i jeden meczyk tenisa, AKO: 11.29 w bwin

    Toronto Raptors vs Charlotte Bobcats - 2
    New Orleans Hornets vs Indiana Pacers - 2
    New York Knicks vs Dallas Mavericks - 1
    Brooklyn Nets vs Golden State Warriors - 2
    Manchester City vs Real Madryt - Więcej niż 1,5 gola
    FC Porto vs NK Dinamo Zagreb - Więcej niż 1,5 gola
    Ajax Amsterdam vs Borussia Dortmund - Więcej niż 1,5 gola
    Evgeny Donskoy vs Petru-Alexandru Luncanu - 1

    OdpowiedzUsuń
  8. Man City v Real Madryt typ.2 kurs.2.30
    buk.William Hill

    OdpowiedzUsuń
  9. https://www.efortuna.pl/pl/strona_glowna/nahled_tiketu/index.html?ticket_id=Mzk5MjkyMzI2NjI5MzgwMDpDqXXb1c%2B7wPq0TNE%3D

    OdpowiedzUsuń
  10. A to kuponik na dzisiaj :)

    https://www.efortuna.pl/pl/strona_glowna/nahled_tiketu/index.html?ticket_id=Mzk5MTQyMzI3MTYzNTYwMDoq35%2BUey2X7KO1tu4%3D

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam,

    wczoraj brak czasu nie pozwolił mi podzielić się kuponem, a został zaliczony po kursie AKO= 1,79. Dziś jak widać też piszę późno, jednak zdążyłem. Przygotowałem takie coś:

    Athletico Madryt-H.Tel Aviv/ bramka w II połowie
    M'gladbach-Limassoll/ bramka w II połwie
    Rennon-Ponntebna/ 1 (po dogrywce, rzutach karnych) - ściągnąłem od Spekulanta.

    AKO= 1,61

    Pozdrawiam,

    Max08

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,

      niestety, wczoraj wtopa na jednym spotkaniu.

      Rennon-Pnntebna 10:0 +
      M'gladbach-AEL 2:0 (0:0) +
      Athletico-H.T. Aviv 1:0 (1:0) ---

      Szkoda, ale byłem pewny jak w dym, że padnie gol w II połowie w Hiszpanii. Ale cóż. Fajne spotkanie od Spekulanta w hokeja. Dzięki.

      Pozdrawiam,
      Max08.

      Usuń
  12. Wczoraj pół nocy analizowałem kupon na weekend...jak tylko zakładka będzie na piątek to wrzucam :)

    Pozdro wszystkim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam:) no faktycznie z Ciebie SPEKULANT:)

      pograłam ten dzisiejszy kupon:) Dzięki i Gratki !!!!

      Usuń